whatsthematter
whatsthematter

其實我都幾慘...

ai... bing連極都連唔到... 搞到冇得同他呻. 其實我都幾慘... 生活上好多時只係遇到人地對我唔公平,當下冇人企出來撐我,有D人就笑呀食花生。香港人群體就係咁,品格唔得高質,人性係幾黑暗的一樣野,當然個個人死口都話自己岩。

好似個陣時我同另一個男同學都係遲入去,我就比個男老師借D耳話我,我因為個時冇乜包袱就駁番他,其他同學就睇戲又有個有D說話串我咁啦~ 之後同番個男同學講求些少安慰,但他係個D置身事外,幫老師唔幫同學的人,所以最後我都係自己消化。

不過呢~ 有個被全班同學排擠那個,就識得走來問候下我喎~ 我之後問過他,他們(包括依個AR SIR)成日搵你來做材料,你會唔會覺得唔開心。他就話冇,他專注自己的野。我話咁都幾叻喎~ 雖然他自己冇情緒上的影響,但他係有empathy的人。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论