whatsthematter
whatsthematter

如果

人生只係到3X歲就好了~

我自己就唔中意留係香港 因為香港冇乜真正的朋友 以前我當D人係 最後只係我一廂情願 冇人提攜我 冇乜親人 冇愛護我的人 同埋香港好多野都要自己處理 但又唔係有咩著數 但你唔理又唔得 好似MPF呀咁依D.. 冇人情味 大家唔重情 政府又唔會有咩好野益到本地人 自己又唔係出身富貴有阿媽保護&教育個D 好多好的利益唔輪到我.. 高不成, 低不就.. 香港係就係益內地人的啫.. 香港人其實自己人其實內鬥得好厲害.. 我自己都係被香港人害的慘, 所以都有資格講依番說話。

今日SET AIA個ACC都SET到勁多STEPS, 結果竟然係0, 又要自己花時間去問究竟點解咁.... D錢去咗邊? 愈轉愈衰咁.. 哎.. 其實真係生活係香港好辛苦... 做市民好多野都好冇保障, 賺的錢又唔多,競爭又大, D人又差... 脾氣差... 我就唔同channel我無法理解, 但我又其實會接觸到依種人依種態度... 我自己其實好難受............. 其實有冇人真心理解我? ai..............

如果人生只係到3X歲就好了~

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论