whatsthematter
whatsthematter

人生上成日都好frustrated...

人生上成日都好frustrated... 冇乜人關心,著緊你前途,幫你.... 身邊係冇乜人可以帶領到你,去好的未來,方向發展.... 由細到大都係比人閒置,ignore. 再唔係就周圍人比壓力你,要你做依樣做個樣,做咗又冇好的回饋.... 見人地乜都唔做玩玩吓身邊人總動員幫手就發展順利,一世冇憂。前世做得好事太多,今世不斷還.................

係呀, 話讀個degree ar, 比建議比咁的程度... 我都冇邊個course好似覺得適合讀,自己有能力讀... 好似岩個科,又經而冇得選~ 你話係咪整定? 成日就只能喪氣..... 我假假地都覺得行出第一步,好幾步都做咗了,我冇謂執著/死纏難打, 可能都係表示依科唔值得讀~

其實D學科又好少做宣傳,自己知道有的information day亦有去過,就係冇適合。

做女仔,冇身邊人支持真是比男人難行好多~ 男人又唔洗M痛生理的麻煩,又有社會價值觀的優勢,職場上的優勢等等~

女人挫折真係多~ 好似而家就算處理男人的家庭事務,你味听我講照做味算咯! 又要反抗又要我為依件事一再解釋又解釋。其實好少事來啫~ 做好人好難,辛苦自己。我其實唔甘心,口就話愛我中意我呀之類,日日同他一起訓又比你操,就連咁小的事都唔係以我的道理行先。我唔係咁開心架~ 我use我的freetime去計劃安排你屋企人,你屋企人就對我充耳不聞,見到面都唔第一時間答謝安排的服務,關心行程的事宜再作調整之類。

講真,我自己都唔想理家事咁多,畢竟冇社會價值,處理依D事情你經驗值攞唔到。我乜知幾希望有份適當的工做吓,我唔負責你家人,我自己賺錢自己花~ 只係我冇出路,香港人又扇我攻擊我etc. 個個為了利益埋沒良心都可以架啦~ 我又冇人可以傾訴。

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论