whatsthematter
whatsthematter

番到來真係好唔開心架....

番到來真係好唔開心架.... D人把口就話你靚,但其實唔係真係愛護我愛惜我個只。唔似得Rumi等等她們咯.. 生日、去旅拍,全程足料助養咁,擺明要幾多件衫替換就有幾多件,執到幾靚有幾靚晒出來,又有唔同sponsor/jobs肯幫你set頭比錢你賺.... 而我就周不時要受下人奚落呀咁... 冇人理你呀咁.. 天壤之別。命生得衰,又怪得人咩? 唯有自己死死地氣近咗去...

依D係命的問題... 搞到自己好冇自信。即使你唔係同人比拼都好,D人對待你的方式其實又係傷害嚟... 我自己傷害自己.. 無論做乜野,我都冇辦法得到更好更平等的對待咁... 我自己被人對待得自己好似地底泥咁... 得不到尊重, 得不到好處之餘. 比我既, 係衰的野....

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论