whatsthematter
whatsthematter

不幸唔會變成幸福的,只會成為烙印。

其實香港依個地方唔係咁岩我, 磁場好多時對我係有害的。不過以我的能力&際遇,亦冇乜辦法係其他國家度落地生根之類.. 屈就屈死係香港... 到了死,如果我老公未死,只能我的骨灰拋去日本海域...

留係香港好多時我遇到的狀況我係蝕既, 而冇額外賺到咩錢呀~ 到而家其實都欠我5000元, 更莫講我手機被竊,老闆剝削員工,唔比錢,又聲大夾惡D人.... 總之,自己搵來,都係真材實料付出的,但係香港遇到損失的就好多,但就冇遇到什麼喜事樂事係依個地方比個surprise你。騙子大條斯里呃咗我錢就可以,我就唔得。如果D野一進一出我就覺得冇乜問題既,但係如果我唔付出比自己,依個社會的人就冇開心快樂比你。有時我都覺自己思維&地道好唔同,雖然我都是本土。但有人可以係損人不利己的說話裡,那個對象的反應是"多謝",我就不敢苟同.. 我自己唔會提倡依種娃苦奚落人的說話方式,但在香港普遍來講,這個行為也值得讚賞。我諗我唔知要花幾多時間至衝破依種心理障礙去講出依種說話.. 就好似,人地同我講野,其實我听落唔舒服的,我至多只能釋懷, 我唔會仲去褒獎依種行為..

係香港我又冇真係的親人.. 真係傾得來的朋友.. 舊同事"朋友"又係個D走咗就代表散個只....... 人地搵你又唔係理解你想听你傾心事, 一唔係就為了自己就來搵你.. 平時問個好呀 依D他們都費事~

舒緩下我都需要既.. 因為仲有好多野自己要處理。好似稅局咁,已經改咗地址一排仲寄去舊地址,都唔知想點.. 明知個班人係小人我已經不相往來我唔想有交雜。

其實我真係搬離香港,我先至有更適宜的生活吧... 人到中年,我唔想再有人拖你後腿,辣著辣著咁.. 雖然而家人離開了,但一直個環境係香港,個思維都時不時call you back. 我其實心理上唔覺得安全. D fb ar, ig ar, phone no... etc其實我都想轉..

做女人都係要堅持&唔好心軟。

香港發生的不幸事件實在太多了... 個問題係, 又唔會導致你死。不幸唔會變成幸福的,只會成為烙印。

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论