whatsthematter
whatsthematter

搬完屋,仲有好多手尾要搞,到而家都未執好晒d野,,, 聽日到埋個化妝台等..

搬完屋,仲有好多手尾要搞,到而家都未執好晒d野,,, 聽日到埋個化妝台等..

今日同阿全講完自己d私事,講真,老實講,他邊會真係感受得到丫.. 只係我唔想積積埋埋好多心結,真係理解的係好難理解。我估特別係香港人個種個性更加難獲得共鳴。我同陳松伶諗法一樣,對香港人的一些評價.........

今日訓唔著因為飲了咖啡.... 其實我都唔知到最後完唔完成到個COURSE所謂畢業.. 係依間學校好多制抓同埋唔夠USER-FRIENDLY. 講真,都成人啦,你要有高的質素高的能力的人,但又唔似外國咁識得尊重人&同時間有自由度。香港地係冇野balance到。香港人思維好落後,唔識得去包容好的人,但係就識得縱容D衰的人。香港人睇道德睇得好微,係利益面前,好多無形而珍貴的野/人都可以拋棄。好似carol咁,我就唔係幾中意我同人地講緊野的時候插嘴,我覺得係好冇禮貌,依D野係咪要即時處理? 係咪危急? 唔係的話味聽日講咯~ 點解要flavour人地唔flavour我呢? 點解要限制我扔邊個area as依D都係for throwing rubbish? 我唔係生來係for emergency的,我做的職業慣性都唔係咁樣的模式。so pls respect. but all hkers don't know.

anyway, 我土方的野其實都未睇.. 我估我未明透.. 所以其實我都唔一定係可以讀埋落去,因為我都好想訓耐D... 如果有其他更好的option就好了..

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论