whatsthematter
whatsthematter

sigh.. 訓唔著..

sigh.. 訓唔著.... 一唔係太開心就好容易訓唔著覺.....而家又冇bing傾下計唯有繼續係度打吓野..

其實我都唔知想講乜.. 抒發得到的野.. 今日trigger到我的事係聽到旁邊的人的打工狀態.... 其實我都唔係好想講番聽到D咩野... 因為唔重要, 最重要的係自己的感受啫其實.. 總之其實係我自己好後悔個時我跳出來做,我自己做咩降低標準去接受一D條件更差的工作呢..... 當然,我所指的後悔,係有早知冇乞丐. 亦都冇人從旁講比我知太多背後的logic. 所以其實好正常我就咁pick up jor la. 如果我條路付出咩就得到咩個種,亦唔會咁難行. 總之,我後悔自己一次又一次pick up jor wrong choices, 而consequences係我損失咗我精神健康&身體健康。我後悔自己選咗華人社會的地區的工作去做野,總之,他們比我的感覺係好差~

我唔識處理D人際關係野。不過其實去到我遇到個D地方,其實唔洗話處理,而係要去到識得止蝕的地步,盡快走人為上。同埋其實做我依D低級野,莫講話處理吖,多數都係睇上面那個係咪玩野好過啦... 做中層的就話要deal with 人。其實我真係好唔開心... 而冇人可以開解到我. 其實我都唔明點解.. 就係冇人同我岩channel. 我人品以往又幾好~ 有時命就係咁。對人好亦唔代表人地對你好。人地可以對你差唔代表你可以對人地差。support你的人好少,你自己又冇乜資源.. 入咗馬太效應。面對人性,情感必須跪低,你又遇唔到一D strong的人同佢岩channel. 大家可以合作、互相傾訴。其實而家都唔知D人可不可信.. 同埋我覺得最重要一點的係,好難有共鳴。好多人,冇乜經歷,冇乜hard feeling. 不停只係識得去attack attack, 但他們係冇將心比己,冇代入我的角色去諗野。真係好羨慕,成日就係bully 我 bully我,由細到大都係咁。我見到的野係,就算自己upgrade了,面向著出面,又或是我親人啦,點都係無情的攻擊。無情的基因在亞洲地區源遠流長..........

有關工作的野,總之就好容易trigger到自己唔開心。我先生話你而家可以唔洗番工啦~ 係~ 但我心理上,我工作方面係失敗咗吖ma, 而我未跨到依一步。其實我估我原生個邊我都跨唔到架~ 不過今次trigger我的係工作啫~

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论