whatsthematter
whatsthematter

完了Lingoda, 好開心有Lingoda

完了Lingoda, 好開心有Lingoda, 因為其實依個選擇係對的,可以係一個人與人之間接觸的過度,而且一邊幫助自己建立持之以恆的習慣,而且的確試到出來英文係有進步的! 以前的人對我唔好唔會抹殺,但係依度就有好的回憶。暫時。因為其實我都唔知,會唔會再收多我錢,我估我遲幾個月再來同大家講。但講上堂經歷,是很不錯的。

我昨晚其實又諗起好多衰事,唔知打唔打出來好呢... 唔知你們又有冇遇到呢???

以前英皇教育做過一排野,我去洗手間啫,坐係近洗手間位個阿姐就會揶揄你類似話你做得多所以下面鬆晒的句子。唔係直接對著我講既,她係同大眾同事講,我走入去的時候聽到DD啫~ 所以好難想像香港女人有幾衰~ 女人挖苦女人。

個鼻有D痕,今日講著咁多吧~

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论