whatsthematter
whatsthematter

希望下次有好消息帶比大家。

又訓唔著... 結果新pillow唔太岩自己,遲吓要再買過新個個。條腰痛... 腰痛又發作,訓唔到覺.. 唔好以為我很老,其實我得3十幾歲..... 不過我身體殘啫~ 今日出去行咗成日。Lingoda個度failed了... 因為booking個度出事,事後先知,太遲,cancel咗但失去credit... ESG我交咗卷。其實我好多時控制唔到自己...... 我係好想知人地的男女關係係點, 感情發生了咩事, 有咩concept/手法我係唔知既?!?! 我點解咁講呢... 因為我近排一直睇講男講女的節目,聽他們講D juicy野,成日就忍唔著click入去吖,就忘記了上youtube係搵咩了... 我的壞習慣, my bad. 我活得仲好似以前咁恍恍惚惚... 但其實我已經結了婚了,而且老公有比安全感我,我應該係轉念放下,做D對自己更為有意義的事。我自己亦第一次終於開口同人講我自己的事....... 我覺得算係踏出了第一步啦....

某程度上,我係懼怕的心理... 我不得不知道有依D咁的仆街存在,好似預先學習咁樣,以便自己容易悉穿邊D人係劣,就好似我中意睇犯罪案咁,以便自己知道原來有依D咁邪惡的人/奸計存在..... 我的心靈係無比脆弱的。我自己都唔知點形容自己被messy的人生....... 再睇,其實真係亂78糟,D人。希望下次有好消息帶比大家。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论