whatsthematter
whatsthematter

唔知幾時會有明朗的一天

上了lingoda好多堂,, 其實連續上都真係會係花好多時間做preparation.. 每日都已經要花差唔多大半日去睇ppt.. 比起未上之前所諗的其實都仲辛苦... 好多其他事務都只好擺埋一邊, 都未開始做. 都好累... 自己唔prepare都驚自己口啞啞唔識點講鴉太長時間去諗,所以我堂堂都有prepare. 講真,諗唔到係幾累.... 不過學到好多難的生字,要識讀,係幾好既.. 其實D字有D明個意思,但以前從來唔著重讀,我根本唔太理係咩生字.. 有時都覺得學校學咁耐英文原來都只係一pat shit... 上一堂他們用他們日常英語咁溝通已經完全聽唔得明.. 哎.. 其實我好沮喪.. 又冇人疼, 自己又唔叻, 社會又遺棄我.... 不停係火坑打滾。好似好多野要特登去學而我冇乜興趣咁.. 都唔知幾時會有明朗的一天。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论