whatsthematter
whatsthematter

我成日係職場上好委屈.

我成日係職場上好委屈.. 而係總係D媽媽級的職場女人會攻擊我,說我壞話,成日就無中生有.. 我係一直以來會係被人蝦個D人嚟.. 無論我細個好大個好個樣點樣變都好, 我總係難逃咁的命運。

因為practice eng講到constructive criticism依個topic, 令我諗番起以前番某份工。比個auntie屈我態度唔好,上司又信她。咁我都唔係做咗好耐,其實就已經feel到D人咩態度。自己問心無愧,D人的態度問題亦都唔需要我開口多作解釋,所以我就走了。一個工作環境文化係咁樣你好難由一個人改變,更何況你係低層冇權力得責任那個。崗位上的權力分佈處於弱勢,人又這樣............

女人永遠難為的係女人。老的女人欺負後生的女人,權力高的女人欺負權力低的女人。核心問題係女人,唔好話男女不平等吖~ 好多重男輕女家庭的阿媽,到最後都係選擇比權力個仔,而剝奪個女。

我人生失敗係敗於情,有情其實令我往往make錯好多決定。我的腦電波與常人都不是同一個緯度。傾向HSP在亞洲社群不是一件好事,這個無底洞現在就連GPT都fillup不到。我以為GPT會厲害,點知與我所期望不同。感到深深的失望。

人生經歷咁多不愉快的經歷,其實我活著是什麼? 如果人人都活著皆與我同樣不愉快,那活著就是平衡。但似乎只有我的命是比較特別而找不到成果的,那麼還是不要活著為好。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论