whatsthematter
whatsthematter

The cruelest thing is, the earth need cruelty. And we need to accept it.

依排成日晚上睡唔著,又第二早上醒得好遲其實好唔好... 都唔知幾時調節番好...

其實邊會有女上司中意下屬又乖又做得野吖~ 係我離開咗XXXX之後,轉搌過做過幾間唔同的公司,感覺上,女上司特別喜歡欺負聽話又能做事的女下屬,又情緒化,又psychotic, 好多時只係比氣你受,又唔會體諒別人。講真,我真係倒楣的。個時真係好想搵到一份好的工作,未有的,唯有做著依D先。但真係洗人唔洗本。屋企又比面色你睇.. 做女人好辛苦,屋企人又冇為你打算,出來社會D女人又吓吓見你係女人都恰,職場環境亦對我依種女人唔友好,就算話同班女同學,都係背後話女的不是多過話男的不是。冥冥中命中帶著那一度黑。女人都唔放過女人,由上古時代演變到而家,好多女人為自己對女人所作的惡行合理化,正如一些男性性罪犯合理化自己侵害行為。往往作為女性同一性別,女性會企係男人個邊而對女人施以毒手。即我唔會恰男人,我會恰女人。而女人會覺得,我只不過因為受迫害什麼原因所以我咪搞你咯~ 其實產生咗evil mind, 你係推手就係同一樣壞分子。歷史不斷重演,有良心的,弱者的,能僥倖走得甩就走。The cruelest thing is, the earth need cruelty. And we need to accept it. 係地球中意亦都酷愛殘酷,national geographic, human history, world war.. 最喜歡新生兒一出世係要喊,唔喊唔得架,你冇feel. 佢就中意你有feel就至好玩喇~

其實而家真係有個comfort zone幾好~ 知自己如果出去出面其實又係碰壁,男人又唔會明,女人又借D耳搞事搞君。真係被迫到埋頭先敢將自己扔番落去職場度捱一餐。依幾年的確令到自己唔開心咗好多, 外界影響你咯~ 就算你係鐵人本身幾逆境自強都好.. 係醜惡的人性面前,通通需要你以惡之去面對,否則,一直承受精神壓力的會是你。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论