whatsthematter
whatsthematter

我依排其實都避開唔到個種無力感。

我依排其實都避開唔到個種無力感。好老實講,我係好失敗的人。失敗又點? 我話自己失敗唔得呀?

我避開唔到無力感,所以改變習慣係真係好難的一件事... 慶幸依段時間可以比我抒緩~ 每日係有做過某D事情,但我都同樣地.. 撇甩唔到一些我想改的唔好的習慣,因為用咗D時間係個度,就少咗時間開始我目標要做的事。

自律真係好難,好難。所以我上來宣洩一下。

面對自律,我最後是戰勝? 還是失敗呢?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论