whatsthematter
whatsthematter

其實我都好擔心收樓件事...

其實我都好擔心收樓件事... 同埋搬到去,唔知會點呢? 好多野,自己唔識處理... 我依家都係睇吓youtube了解吓,但又未係好熟悉每一個步驟每一個細節位... 即如果我想油油,其實講真,我都唔知點開始...

我已經一早Plan咗我&老公番去吃飯的時候先同他們講,有他伴著我講會安心D.

我希望所有野一切順利。人生好多野局著要你去行但係其實都未必準備好,一個人邊有可能行行的料都識,仲識得好專業。如果社會公平番少少,有更多友愛措施的話,成個社會運作就會好得多。我個人,成日都冇害人之心,好輸蝕,咩都輸清光。留番條命有鬼用?! 冇能用的! not every cloud have a silver lining.

請天保佑我! 人生仲留留長..... 仲有好多不奇然的波折要面對,到臨死個一刻,都唔知自己會唔會一鋪清袋。唔係你生平做錯咩壞事,而係衰人偏偏選著你,你點擋? 我佩服我先生,好多野他都處理得當,他有他的威嚴,D人會聽他講的。

講真,如果我搵到工,我就會用D錢來供樓。要供25年,當中仲要有其他開支,交管理費,maybe有大維修etc. 我算今次搵樓,搵到符合本身自己要求的了~ (比如唔係單棟式,可以share維修費; 目測冇漏水; 大過我們依家住依度etc)亦都祝前業主&哥哥,係英國生活得好,唔好被人呃。同埋都真心多謝遇到Mandy, 她自己都有經驗買樓兩次,feel到她幫我們買家,同埋我都相信她眼光,她應該都覺得依間樓岩我們叫我們去試。當然,如果我事前冇學過地產,我諗野唔會諗得咁周詳。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论