whatsthematter
whatsthematter

其實寫緊份gp project, 但悶悶地, 就想抒發吓。

又自己up吓野。咁既, 其實寫緊份gp project, 但悶悶地, 就想抒發吓。其實有諗過打唔打機,但最終我都忍咗唔選用打機來消?, 老實講,我係會被打機吸引既,即一開始咗玩其實冇咩目標想玩但玩咗就玩, 但係咪好中意玩其實又唔係.. 對我來講唔係話特別有趣,只係消磨時間,但又唔想做手頭上的野咁解.. 終於我今次就選打野.. 另外都發現有D人會睇我D野。其實都難得D人睇完又會比你知喜歡,而家的人係喜歡偷窺又唔出聲。應該係話本身D人有依種傾向,而電腦的普及&市場學的影響,令到依樣野加劇。其實如果有人請我亂寫野,咁幾好呢~ 寫好一篇寫唔好一篇個D專欄呢~ 分分鍾我寫依度寫咗好多篇我份野節奏仲慢..

其實我諗, 因為打機純係消磨時間,但我係放鬆唔到, 我就寧願到番工的時候先用依D quota吧~ 如果有番工,一係番工無無聊聊冇野做你又冇機會做你自己想做的野的情況下,你唯有妥協順從主流打吓機打發時間; 一係番工超忙忙到放工眼光光根本已經冇辦法處理自己野的時候又會做。所以,既然放鬆唔到自己我而家做來有鬼用~

我鼻裡損了好耐一直都未好, 結焦又不停結焦都唔知咩事.. 以前從來冇發生過,都幾唔舒服..

話說其實我中咗招反而冇咗鼻痕的情況,我係覺得幾正的~ 以前我起身, 訓床etc點都會時不時痕, 又易乾, 但病完之後冇乜依D事喎!! 如果可以keep著咁樣就好了~! 係時不時有反胃感,但比起以前的鼻敏感,算係小事吧! 我老公話我如果開始打乞次,即係我完全好番晒了! 我其實都轉陰,早上有少少打乞次,但我唔想去番以前咁..

另外,其實我一直想搵到岩自己的職業岩自己的事業方向.. 如果依個願望可以實現的話就好呢! 遇到好人好事好制度.. 不過我本命應該就唔會遇到的了。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论