wafflemanhk
wafflemanhk

【最平$7起】散水餅急單推介2022!

踏入6月升職、調職旺季,派散水餅給同事已漸成為職場基本禮儀,要好聚好散,除注重禮物品質外,還需留意店家的包裝、送貨服務及周邊配套,每一個細節也需照顧周到,絕不能馬虎草率!散水禮物店今時今日遍地開花、目不睱給,要如何選擇才大方得體? 原來大有學問!所謂「優質服務致勝之道」,今時今日的服務態度,要點先啱? 一齊睇下Waffleman的人客點講?

SS Leung︰「🍩同事收到都好開心,選擇要哪一件的時候,心情更加興奮!大家工作太忙,加上疫情,都不能即時享用,所以產品正符合各樣需求。 🍩包裝非常精美/精緻,顏色吸引,味道適宜不會太甜,放到第二日晚上享用仍然新鮮軟熟。我特別多訂一份給同事女兒,她非常喜歡!亦follow了貴公司的IG。 🍩貨到後產品完整無缺,沒有變形,還用保溫袋特別包著冬甩及蝴蝶酥,讚! 🍩公司只有20多人,部份同事經常不在,訂購蜜糖花茶包最為合適,年長同事喜歡蝴蝶酥,女同事喜歡窩夫/冬甩,產品迎合各同事口味及需要。最重要是……能讓客人選擇不同配搭及數量(當中只訂了兩份蝴蝶酥也接受下單),實在超級讚! 🍩送貨哥哥預早致電通知,亦能準時到達,安排貼心!留意到貴公司接受急單及24小時營業,相比其他公司更有彈性及誠意!」

C SS︰「今次買得較急,26號落單,順豐31號就到了,非常快整好俾我,真係好好👍一打開見到係袋入邊放得好整齊、包裝得又好靚、又襟擺,細細地好適合用黎做散水餅的散水餅曲奇獨立包裝,最後我留咗一個蛋糕仔自肥,係幾好食嘅 感謝幫到我臨走時派得撤餅(*'▽'*)」

Wilfred Wong︰「收到的時候,Waffle同Donuts的外觀都很好,同事見到都很讚賞。食完之後,大家都說甜度適中,不會太甜。好味!」

Lok Fung︰「運輸有效率,一朝早就收到包裹。包裝非常大方得體無碎,當係一個小下午茶,又有塊細餅加茶包。蝴蝶蘇夠脆,個茶包仲要係三角網袋,望落精緻高質。$14個價錢都真係好合理,我已經介紹左俾d同事,佢地如果辭職都應該會幫襯,哈哈」

Queenie Cheung︰「公司Event, 訂左冬甩棒, 店家準時送到。冬甩棒好colorful 細細個派畀同事個個都讚👍🏻」

【最平$7起】Waffleman獨立包裝散水餅2022推介,提供多款特色甜品選擇,包括窩夫、冬甩、蝴蝶酥、曲奇、小蛋糕仔、蜜糖、花茶包等,適合做散水餅、散水禮物、升職餅、回禮小禮物、結婚喜餅。不但買滿$300免費送貨,更提供免費獨立包裝及免費指定貼紙,亦接受散水餅急單,難怪開店至今人客好評如潮!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论