wafflemanhk
wafflemanhk

【最平$7起】獨立包裝散水餅推介2022

臨近3月升職、調職旺季,Last Day買散水餅、升職餅給同事今時今日已逐漸成為職場禮儀,要好來好去,除注重食品質素外,還需留意店家的包裝、送貨服務及周邊配套,務求把每一個細節也能照顧周到!Waffleman至今已為過萬人客製作散水餅、散水禮物、升職餅及結婚回禮小禮物,有幸收獲無數好評,其中不乏忠實人客回頭再買,提供送貨服務到灣仔、中環、尖沙咀、荃灣、觀塘等香港多區,以便人客不論身在何處亦能享用美味!難怪人客在疫情下離職仍能給同事留下深刻的印象!

Yoyo Chu︰「難得的優質疫情 散水餅!食品耐放,獨立包裝夠衛生,又做得精緻,同事們好鐘意。 都多謝店家願意接受急單,也快速趕到貨,多謝」

kitty010108p︰「好得體既散水禮物獨立包裝!蜂蜜同蜜糖捧仔都好精緻,花茶又好岩一班女同事,好得體既散水禮物。送貨服務又快又貼心。做散水禮物一流又唔會悶同人地一樣。很好不錯 留番一樽比自己飲都得。味道不錯。」

Sam LEUNG︰「我訂咗muffin,,蝴蝶酥,同埋曲奇,全部都好好食呢~包裝好靚同組合好有彈性。 之前我收一啲散水餅一係好靚唔捨得食,一係好大件唔想食,包裝美觀度,份量,同好味程度都好match呢! 啱哂我要求! 讚!!!」

Karman︰「好彩你地肯接急單🥺🙏🏼 同事收到都話又靚又好食😁 」

Ching leung︰「送到黎好完整,排得好整齊,而且好好食唔係太甜!」

MilkwithChocolate︰「鬆餅好好食🤤同事都話包裝好靚好可愛🎀啲鬆餅好快就俾人攞哂😂個個都好有心思!蜂蜜加棒真係好可愛~我自己都留左一個🤣送貨準時有效率,司機大哥都好好🤣有機會一定會再幫襯同一定會介紹俾朋友🥳」

【最平$7起】Waffleman獨立包裝散水餅推介,提供多款特色選擇,如窩夫、冬甩、蝴蝶酥、曲奇、小蛋糕仔、蜜糖、花茶包,做散水餅、散水禮物、升職餅、回禮小禮物及結婚喜餅最好不過!加上買滿$300免費送貨,又提供免費獨立包裝及免費指定貼紙,更接受散水餅急單,因此開店至今人客好評如潮!

#散水餅

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论