wafflemanhk
wafflemanhk

在赤柱廣場的甜品小發現

小店還提供甜品到會同各款特色散水餅推薦,如蜂蜜、花茶包、有窩夫棒、冬甩棒、曲奇、蝴蝶酥、貝殼蛋糕等等,個個都有獨立包裝好適合買一大堆,唔同地區買夠一定數量仲可以即日送貨到觀塘散水餅,而且接受即日急單。

今天跟女朋友來了赤柱遊玩, 下車後途經赤柱廣場時就被一間窩夫店的廣告吸引住, 我女朋友馬上就說想試一下, 然後就進去了。一開始見到 Waffleman 係知道佢有做散水餅,今次去赤柱先知原來佢有實體店賣比利時窩夫。店舖不大, 裡面只有三,四張枱, 但由於店舖外面有個很大的休息空間, 有很多位子可以讓人坐著看著赤柱的境色, 所以很多人都會去吃這間窩夫店。

依到主要分三類食品1)朱古力brownie 2)雪糕+窩夫 3)雪糕+窩夫+水果💙❤️作為貪心又少去赤柱既小編,當然係選擇左又有雪糕又有水果又有窩夫!一共係$52蚊(朱古力雪糕香蕉窩夫)依個組合係永恆既Match!依間鋪既製作亦係即叫即整🥳開心😃不是份waffle都幾細份下,香蕉🍌份量都多,外脆內軟既waffle有品質,但大份d就真係更加好喇!不過鋪頭設計係幾relax既🎄😁

小店還有提供甜品到會同各款特色散水餅推薦,如蜂蜜、花茶包、有窩夫棒、冬甩棒、曲奇、蝴蝶酥、貝殼蛋糕等等,個個都有獨立包裝好適合買一大堆,唔同地區買夠一定數量仲可以即日送貨到觀塘散水餅,而且接受即日急單。

飲品方面,都有好多選擇,仲竟然有黑糖珍珠鮮奶,完全估佢唔到。我揀左latte而朋友就揀左黑糖珍珠鮮奶。始終唔係coffee shop,所以我都無expect太多。latte係有少少淡,而黑糖珍珠鮮奶就太甜,但味道當然唔可以同而家買到周圍既專賣店比較啦。

先講焦糖新地, 就是一個雪糕球加在一個窩夫上面, 還加了一點焦糖醬,其實味道還算不錯的, 焦糖不會太甜, 加在雲呢嗱雪糕上令雲呢嗱雪糕變得有一點特式, 窩夫有點脆的, 這個造得相當好。我建議大家可以同時把雪糕和窩夫一起吃, 效果會比起分開吃更好。窩夫食落就外面微脆內軟😙,而味道真係唔錯👍🏻不過窩夫上面嘅抹茶雪糕就溶得好快😂影完相就‘拿拿臨’食啦😋,抺茶雪糕同窩夫嘅味道都幾夾,而且仲有好多棉花糖😎和 朱古力片🍫,加埋焦糖醬淋係雪糕上面就更加正😍

兩個人吃一個真的有點不夠,但是男友很堅持說,等一下要吃晚餐,別吃太多。那好吧!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论