端木皚
端木皚

《立場》及《眾新聞》博客及《信仰百川》作者之一 百無一用兼不務正業書生一名 不斷遊走於法律、政治和神哲學之間,尋找可安歇之處 只願在這崩壞的時代發出一點微弱的光芒: 在謊言中堅持詮釋真理,在歪理中堅持探尋常識,在奴役中堅持活出自由 主要分享基督教信仰、政治評論、時事和通識

《究竟教會係扭曲邪惡充滿醜聞,定還是天真無邪「值得相信」?》

牧師如果有咁強烈既原因,又面對咁邪惡既教會,點解會用一個弱雞到近乎無效的方法去傳達/達成佢既遺願?例如:有冇證據佢同其他教會外既教內前輩提過?甚至教外具公信力既社會領袖呢?根本愈向呢個方向走,愈係難以自圓其說。

(原刊於 端木皚 Facebook,原本無題,題目為後來所加)

#袋錢入你袋系列

其實愈係竭力抹黑教會,話佢既乜乜觀物物觀有問題,話入面既人好扭曲好多醜聞甚至好邪惡,然後就將呢啲野安插成「牧師唔要公開追思」既原因,愈係解釋唔到牧師點解除左同三個同教會素無來往既妻兒(註)交代之外,就不再作任何安排?那個在每個風頭火勢 #十字路口 和邪惡政權充滿智慧地周旋的牧師,真係會天真到認為單憑 #師母 二字,呢個(遺孀口中)邪惡的教會就會乖乖地聽話?

牧師如果有咁強烈既原因,又面對咁邪惡既教會,點解會用一個弱雞到近乎無效的方法去傳達/達成佢既遺願?例如:有冇證據佢同其他教會外既教內前輩提過?甚至教外具公信力既社會領袖呢?

根本愈向呢個方向走,愈係難以自圓其說。

容我提醒一句,遺孀曾在一次公開訪問中提到,當佢(遺孀)問牧師是否要白紙黑字向教會交代遺願時,(根據遺孀講)牧師話「唔使」,原因係因為「相信教會」。而家又講到牧師好憎教會教會好扭曲好黑暗咁?究竟教會係扭曲邪惡充滿醜聞,定還是天真無邪「值得相信」,決定好未?買定就離手啦!

同埋再提醒一次,牧師既言語我地好多已無法驗證,但佢既行動我地還能略知一二:佢生前仍不斷返教會 - 不論正式聚會還是教會外既相聚/團契 - 公開的相片中,牧師明顯都是享受相聚同充滿笑容的。

佢既行動,就係佢對教會 #最誠實既看法#最可靠既指標。旁人怎樣捏造言語,都不能取代他本人的行動。#身體最誠實

你如果尊重牧師,就唔該尊重埋佢對教會既睇法 - 唔係人講咩你就信咩,引導性問題之後讚你兩句「咁你就真係認識牧師啦」就沾沾自喜 - 呢啲玩弄心理挑撥情緒的手段,喺 #行家 眼中,真係無所遁形(註一):而且,容我加一句,層次好低。

註:或兩個? 大公子好似從未講過佢 separately 聽過牧師的所謂遺願

註一:或者又係時候課下金去搵佢個 Legal 500 大狀傾下計?如果去既話,咁我就先代我的行家們說聲謝謝。

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论