山寨匠人
山寨匠人

在金融圈裡營營役役十多年,還差一點點便成功上岸、名成利就之際,因為社會的現況,因為孩子的出現,因為心靈的呼喚,決意放下自在,回頭逆流游向大海中心,追求心靈上所嚮往的烏托邦。 讓我們深深呼吸,重新掌握自己的脈搏。慢慢來,細細來,透過雙手,開放心靈,感受事情的過程,感恩事情的發生,感激事情的教誨。 Facebook 專頁: www.fb.com/livenlovenaturally

從電視天線中得到教訓

又得到一個教訓⋯⋯

搬去村屋之後,屋企天線有問題,我一直睇唔到電視。我整咗好多次,不斷去精益求精,肯定啲接線無問題,甚至換最好嘅面版接線接頭,但都係唔能夠好好睇電視。

足球、籃球甚至奧運,我都要用上網去睇直播。一嚟會有Delay,二嚟其他屋企人一上網,我個直播又睇唔到。如此一來,我每次有波睇,我就會好焦慮,好怕睇唔到。屋企人又擔心,怕掂吓部電話都令到我睇唔到。

突然去到尋日,我去咗宅男天堂深水埗Hea,點知無意之中見到個天線連放大器。我覺得無得搞㗎啦其實,但係又好想試下,見百零蚊就買返去啦。

老婆問我,呢舊乜嚟㗎,我話「希望」囉。吓?咩希望啊?我指一指,係 TV Antenna,天線,我突然間好想再試試,我唔服。

尋晚,試吓插天線連放大器,唔得。用返屋企天線,加放大器,得唔得之間,但好多Noise唔知做乜,不過晚上見至少收到99台,咁就算了。

到今朝,再試吓港台同TVB,又係唔得。我唔服,無理由時得時唔得,有啲得又有啲唔得,谷鬼氣拆晒所有嘢,直接將入牆天線接落去放大器出電視。

突然間,一天都光了,通通都收爆了,好穩定,好清晰,只係,道牆有個窿,畀人見到,唔好睇。

不過,其實佢喺部電話後面,邊個得閒去睇你呢?成日擔心人哋指指點點,根本人哋見到睇到就得啦,邊個得閒理每一個細節啫!?

諗諗吓,我浪費咗年幾時間,就係想佢「又靚又睇到」,結果Miss咗好多英超歐國盃NBA甚至奧運。雖然而家遲咗少少,但係,遲到總好過無到!至少,有返天線,一陣睇NBA,唔使擔心佢窒吓窒吓,成個人鬆晒!

其實,諗諗吓,育兒、做人、好多嘢咪又係咁!

又得到一個教訓。

#行了很多冤枉路
#最尾唔理人哋點睇

#件事就解決了

#至少自己覺得好好

#睇到Mirror

#一家大細都開心

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论