whatsthematter
whatsthematter

以前常常帶快樂給別人,可惜世事並唔允許。

以前常常帶快樂給別人,可惜世事並唔允許。原因當然我並非高官達人,我只是平民。平民其實應該做番一著般平民的野,亦唔可以有D更偉大的思想,社會唔容許唔支持。往往做好多事心力交瘁。

其實係我好多次好多次經歷入面,我最需要其他人救助的時候,偏偏就冇好心的人出手相助。香港社會早就是冷酷無情,唸著高人一等的口號,標榜著好多世界觀的野,但其實內心只係私利,錢。我諗唔止香港人,人人都係咁。可能搬到去其他國家都係咁。人生路上,又有幾多風光係燦爛的?! 已經少之又少。

如果其他同語言系的國家有多好,就唔會係度都缺乏溫情。我的人生活得很爛,雖然不斷努力,試過唔同的野... 最重要自己生活過得好,還過得去。

我老公,一輩子就好運。哪來的好運? 不知道。對他來講,生活冇有怕,我唯有痴著他,才活得舒適一點。當然,我都接觸我的同學,會社交social, 不厲害,但還是需要的。

戈際關係上,遠離那些不重視自己的人,至少心理平衡一點。我生出來已經活得比別人累,不想更累。

一輩子,其實都唔知道,自己屬於咩領域......... 給予快樂,又收不回快樂。感謝Mandy等人為我及家人覓得一層唔錯的樓。在有難時,其實您令我覓得光芒。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论