whatsthematter
whatsthematter

有D野雖然明白.. 但自己內心都有D唔知點咁...

有D野雖然明白.. 但自己內心都有D唔知點咁.... 我屋企人其實已經絕少理我依邊的事,基本上,好多野都需自己打理,依樣野係定的了。可能近排疫情關係,我在意少少,因為我們仲有whsapp gp ge. 就有D戚戚然感覺,希望快D離去吧... 因為唔係咁想被情感牽引著自己。如果係良性的感情就話啫~

有時見D報道都幾偏頗,好似父母一定會錫自己個女而唔會比外人,我想話唔係咯~ 有好多家長唔重視親情,金錢至上。講個例子,比如我家人就係喇~ 我結婚剩係識得問我&先生攞錢,但冇尊重過我(我估從來都冇尊重過我)。同他們brief細節野的時候,他們係大罵你兼出到口話冇你依個女etc. 他們係覺得生女就係攞錢,唔洗付出,到拎咗錢,就比個仔。講真,既然我冇得益,我出咗錢仲要比他們罵,我就唔諗著比家用。老實講,係我太遲醒,而個D自以為自己concept好合理個D,係他們好彩,有家緣,又或者,他們未醒。始終父母有偏心邊個子女,只是一直唔開口講。華人社會就係咁,他們唔會承認。

所以,成件事個外人有冇用計呢? 咁當然有。於她而言,她真係有付出,講真,好多時付出都未必有收獲架~ 她算好好彩。呃唔呃都好,個伯伯冇寫低轉業權的條件係照顧美華,亦冇親口同美華講。個爸爸真係錫美華咩? 唔見得。同一屋簷下,21日內都冇提出過咁重要的事? D人覺得她付出少少就獲得層樓唔應該,但幾時OR邊個界定某人付出的價值? 其實我們買保險,意外保險etc, 都係高杠桿的付出。咁當你真係claim的時候,你又唔覺得自己有問題,呃保險? 個伯伯,唔見得係好多人願意悉心照顧他,令到他開心。依D野係無價的,好多有錢佬,他們花千萬,目的都係買開心。只要那個付錢的人係依一刻覺得值,就係值。

成件事最差的係她的人品。人品才是人神共憤的一件事。而我亦都唾棄依種惺惺作假的女人。

而家所牽涉的lumsum愈來愈大了, 我自己一個人就真係應付唔到.. 好彩仲有我先生。但其實又怕萬一他出事呢? 好多意外的野突發處理的事跟本唔熟,冇人教過我要點去做, 身邊又冇個睇著我唔好行差踏錯的貴人.. 講真,真係,人生唔存活好過活.. 係香港騙人的超級多,味搏你唔識咯~ 香港係一個好差的城市,治安唔好,發生咗事你報警或者點,D機構都唔盡責為市民辦事。而且物價高,樓價高但質量差面積小。如果你話工作待遇,更加冇乜好公司,剝削員工,唔出糧等等。生活節奏快,D人西你臉,就算街道的環境都密密雜雜,條街都唔靚。香港處處都係危險,但係又冇發展機會。香港好落後,人品落後咗,基建都落後,醫療設施所有野都好落後,發揮唔到為民的價值。全部都係官有官玩,貪商有貪商玩。你話教育,又做唔掂。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论