qqmami
qqmami

有拍必回,共創雙贏🥰🥰🥰 香港全職二寶媽,非常着重親子,希望在此記錄大寶小寶成長點滴。 極愛搜羅國內外,中、英、數繪本教材,亦是超級套控,希望認識多些志同道合媽媽,一齊分享育兒、教養心得,共勉之🙌🏻🙌🏻

物極必反,係咪真嘅呢...

物極必反,係咪真嘅呢 ?我呢個家長由細到大都好唔鍾意睇書、好憎讀書....... 但係偏偏有咗小朋友之後,我屋企最多就係書 😅😅到底係乜嘢玩法呢? 真係唔知點解我而家可以好鍾意買書 ,買到租多咗個倉嚟擺都未識得停手。

其實我自己都知我係一個天生購物狂 ,未有小朋友之前,淨係嘥錢買衫褲鞋襪同手袋 ,有咗小朋友之後,就變咗瘋狂咁買佢哋嘅衫同書, 好彩我老公好安慰咁講咗一句 ,咁樣都好過我買手袋😂😂😂😂 咁佢到底係叫我唔好再買嘢、定係鼓勵我繼續買書????

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论