IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

IF夜信( 사랑하다 밤편지 )20KW1

本週中期嘅《隨想》經已轉咗年份重新reboot,而家到《夜信》轉年份。因為開始時冇好好考慮清楚,所以《夜信》嘅calendar week(KW)之前,冇加上年份。為免真係有咁長命loop 返到最初嘅KW35引起混亂,所以由2020年開始,加返「20」喺前面以資識別。

係咪好奇怪,點解又見到我部MBP嘅keyboard呢個「御用畫面」(我真係好鍾意用佢嚟做backdrop),再加部過期手機做model呢?

大家仲記唔記得,我曾經喺《夜信》講過,我趁Black Friday同Cyber Monday期間,幫襯法國皮革店Hadoro買咗個iphone殼?經過四個星期嘅漫長等待,我今日(2 Jan)終於收到貨。

其實我買嗰陣,明明係寫明in-stock,點知俾咗錢後就冇Q晒影。Send email去問CS,發現係全球最垃撚圾(沒有之一)嘅「罐頭CS」Zendesk代辦,乜都唔識答淨係識copy and paste T&C,話甚麼旺季lead time要四個星期,嗌回水又已讀不回。結果喺冇計又唔想㩒掣搵ECODR(大時大節唔想咁勞氣),唯有焗等。滿以為過埋Dreikönigstag就同佢嚟場大龍鳳之際,佢又竟然有貨交喎!法國佬嘅膠力,果然係歐洲之冠。

撇除呢啲咁不快嘅CS經歷,我想講,Hadoro嘅皮具,係值得等嘅。老老實實,佢嘅皮殼並唔係好似Mous或者Gear4 D3O之類、可以俾你喺十幾廿呎飛落地唔爆嘅保護。Hadoro嘅機殼,如果冇嗰條手帶,可能心口高度落地,個電話就收得皮。

「既然咁流,你仲俾咁多錢買?錢多到冇埞使呀?」

因為四個字:Hand made in France。

喺一個全球發達國家都將中國、越南、孟加拉、印度呢啲國家當係世界工廠嘅時代,仲有廠家抵受得住提高profit margin、廉價大量生產呢啲誘惑、堅持逐隻手機殼人手製造;講真,其實同英國Savile Row嘅bespoke tailoring冇乜分別,只會買少見少。

我幫襯佢,其實同你哋幫襯黃店一樣,想用錢嚟「懲罰」佢哋呢種寧願賺少啲都維持本土製作嘅戇鳩決心。錢係搵嚟使嘅,與其幫襯一啲賺到盡然後喺大陸設廠嘅「奢侈品牌」、間接幫人哋籌維穩費,點解唔俾啲真係有heart嘅人去賺多啲?

(BTW,「奢侈品牌」係好撚柒嘅大陸用語。叫「名牌」,或者叫Deluxe Brand、Designer Label咪幾好,兩個簡單英文都嫌深就返去好好讀書,學乜撚嘢人買名牌吖。名牌手袋就係名牌手袋,乜撚嘢係「奢侈品牌包包」?香港人嚟㗎,有返少少格調好唔好?「奢侈」喺我讀書嘅年代,係貶義詞,ok?)

所以,我諗住下次再幫襯Hadoro買鱷魚皮機殼,唔好喺旺季買就得喇。

除咗Hadoro,自從某早上Freudian Slip、結果要買隻Alexandre de Paris髮夾去𠱁老婆補鑊之後,我哋亦都愛上幫襯呢隻同樣係法國本土hand made嘅品牌,最近我仲打算幫襯佢哋買梳。

有時候我覺得,如果能力許可的話,俾多少少幫襯一啲有heart嘅本土經濟(唔一定係貴嘢,總之EU之內皆本土),其實都係一種民主嘅價值觀 — 用錢去話俾某啲賺到盡嘅企業知,如果你繼續協助大陸賺維穩費的話,你或者仍然可以賺到盤滿缽滿,但當中唔會有我嘅nickel and dime。

本週文章:

隨想(2020/KW1)소원을 말해봐

……唔好以為我喺外國住就可以倖免於難,信我,我2019年嘅計劃就因為咁而變咗好多。除非我決心同所有有關香港嘅人事物完全割蓆,否則就算我搬去火星都會受影響。講「住喺外國乜都唔關事」嘅人,其實只不過係自己未試過長居外國嘅一廂情願諗法……

中環遊戲(51)經常去見客的漂亮姐姐

……其實我並唔係未同姐姐合作過,喺我坐上市公司corp comm嗰陣,我就經常以客嘅身份,同姐姐開會傾嘢。喺最繁忙嘅日子,例如某啲外省嘅巡迴lanuch event,我哋可以朝見口晚見面成個星期。咁多年嚟,我對住Christine個「見客look」嘅時間,其實唔會少得過平時相處嘅時間……


《中環遊戲》係我第一輯完全放喺Medium收費牆之外嘅小說,供讀者文友免費閱讀。作為一個全職作者,我喺寫作上面嘅收入,就只靠LikeCoin嚟支持。所以,希望各位「讚賞公民」能夠喺上面嘅LikeCoin widget拍滿五拍,等我可以維持收入。未加入成為「讚賞公民」嘅朋友,可以喺呢度加入:https://liker.land/Civic?from=herrfung 。

另外,如果你加入得夠早夠快的話,我仲會私人回返第一個月嘅月費、港幣卅八蚊俾你。只要你喺加入之後,去呢度:https://civicliker.typeform.com/to/YjFjqT 填返啲資料俾「讚賞公民基金會」幫我過數俾你就得。名額有限,先到先得,送完即止。

P.S.: 最近有文友反映,用「IF」呢個名,好難search到我嘅文章。所以,建議大家使用我嘅domain name 「@herrfung」 去search,比較容易搵到我嘅文章。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论