根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

憑感覺才是高度有翠的王道

What you say is of your own choice. To me you are simply a joy,嗚呼哀哉個哉,to be more exact!

2021/3/16

最終嘅醫學意見原來係要憑自己去感覺。咁憑感覺是咪可以做醫生?憑自信就可以考警察?

科學委員會主席劉宇隆喺《立場新聞》專訪中認為,

科興疫苗的數據「唔完整」,未成熟,「青咇咇就摘落來」。但他仍堅持,自己言盡於此,打唔打,大家自己決定。他說這也是自己多年來行醫的理念,「有人話我痴線,I do what I like,I show you how I live,what you do is (of) your own choice!」
【專訪】打唔打針、市民「自決」? 科學委員會主席劉宇隆:我唔係神,大家識自己㨂。《立場新聞》。2021/3/16。

世界上有啲嘢如果「青咇咇就摘落嚟」,係會食壞人死人的。番茄就係一個好例子。未成熟番茄裡面所含嘅毒素,唔會因為高温煮熟而被破壞。即係,點樣整色整水,都重係會殘留對人體有害嘅毒。

主席,發表如此嚇到人個心都離一離嘅偉論之前諗一諗好嗎?好彩我暫時無心血管問題,咪得聽完呢段空氣震盪,連針都未打就嚇到乘鶴歸去就唔抵啦。我相信喺呢個緊張時刻,唔會有人介意做乜諗嘢㗎,或者您唔出聲唔回應反而更加幫到忙。。家陣社會已經有好多驚弓鳥型嘅羊群,正常人都唔會想繼續多落去,變成羊城。人心惶惶,份份工都唔容易打,香港人當然明白。請教你,係希望從你專業角度嘅意見可以令升斗市民知道更多有關訊息,做羊群都起碼知道自己係隻羊先得㗎。之不過萬萬估唔到原來專貴又專業嘅意見係咁模稜兩可。所以有學識但本身無腦無 guts,就點包裝點修飾點 hard sell,都似個未熟嘅番茄咁囉。

政府朝令又夕改,有理由相信有人因為憑感覺就認為自己怕死,旗未舉定就提住腿縮定沙。喂,我專重您跟大隊,但係請您虛心學下點樣能夠跟貼啲,會冇咁突兀礙眼。做唔到前胸貼後背春運式咁死跟,係唔會到彼岸的。

又似買完莊先至嚟做個諗樣,所以隻手扶乩(no offense to this traditionally specific career)咁喺公家枱面來回掃。可能手指會冇咗,但 no big deal,或者會頒個獎讚揚您高度有翠。無有錯,呢一種光榮,比起被美國制裁人士念念有詞嘅光榮勁好多,但願您能依然故我,個朵自此又響又香。

What you say is of your own choice. To me you are just a joy,嗚呼哀哉嗰哉,to be more exact!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论