MrsGoldfish
MrsGoldfish

7秒記憶的金魚太太 - 「無飯」人妻 - 老公愛烹飪 - 倆口出走香港、移居台灣

生活日常- Day 145

打波先嚟落雨,唔通連個天都唔鍾意我呀?

以前香港政府有一個「希望在明天」的廣告,今天雷雨下我想起那熟悉的對白:


男孩甲:打波先嚟落雨,唔通連個天都唔鍾意我呀?

男孩乙:我們明天再打過啦,明天一定會好天嘅。

男孩甲:你點知明天會好天㗎?

男孩乙:唔知㗎,希望在明天丫嘛。

男孩們:凡事唔係絕對嘅。

男孩甲:其實落雨又有乜野可怕喎?

熒幕:「生命滿希望 前路由我創」


我天生就是男孩甲的悲天憫人型,所以要常常、努力提醒自己不要忘記睛天時的好日子。




CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论