雲遜83
雲遜83

有拍必回, 希望多分享個人的所見所聞, 為雲遜留下一點記錄

續:小雲遜的誕生

1983年到依家~ 同我同年發生既大事件仲有D咩關聯~

蘇聯一早冇左~ 紅白機到我懂事開始識打機已經係GAMEBOY同超任, 而聯繫匯率就仍然係度, 但對我黎講一直都存在, 不過唔知黎緊會唔會有變數~ 太複雜唔想諗.... 至於蒼井空~ 相信冇咩人唔識, 話哂都被大國稱為佢係屬於世界的, 年青時佢既動作片我又真係冇睇過~ 反而從良後既電影復仇者之死就睇過下, 嚴格上都同我冇關~ 講左一堆唔關事既野~ 我究竟想講D咩~?

活在當下~ 活出真我~

過去既事大把機會同大家分享~ 不過依家想做既主要係記錄當下身邊發生所見所聞, 希望在此平台留下一D小腳印...... 請大家多多支持

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论