包公
包公

選美太老,選美國總統則太年輕. 從事資訊科技業. 喜閱讀,一支禿筆,尚須磨練.

速讀「下班當老闆」時間唔係重點,優先順序先至係

我沒有把整本讀完,純粹將對我有幫助的部份節錄下來

第七章 怎樣找出時間?

一旦學會掌握時間,你會發現多數人高估了自己一年之內能完成的事,卻低估了10年之內可能的成就。

拒絕讓自己分心的事物

作者分享一些有趣的小知識:電影歌喉真的劇本和小說雷格50度陰影,大部份都是在火車上完成的。

當知道這些真相之後,你還花一個小時頭玩Candy Crush或者Facebook睇人哋嘅生活嗎?你真係說遊戲將某套影片睇晒嗎?這些都唔會幫你提早退休㗎。

時間唔係重點,優先順序先至係。

我哋每日都有24個鐘頭,為咗幫助你善用時間,我要分享終極嘅生產的秘訣:如何最近短時間內完成更多是。無論你有沒有副業,有幫助,能夠讓你省很多時間。

第一聰明通勤

作者每天早上都好認真發幾分鐘寫5分鐘日誌

如果可以的話,出門之前盡量不檢查email或者社交網站,原因係:

2分鐘等電梯兩到3分鐘等地鐵12分鐘搭地鐵3分鐘等咖啡1分鐘打下一台電梯加起來有21分鐘嘅等待時間,如果你真係想要,就要趁睇社群網站為下再唱啲時間啦

第二單中等待時間,作者會用等餐等嘅時間去補足閱讀進度,為即將嚟到嘅產品發表做筆記,着手寫新嘅文章, send message,太緊急嘅email。大部份人都有一個鐘頭發呆嘅時間,如果啱啱做頭髮睇醫生,足夠完整嘅

第三識得say no right now

第四點利用上班時間打雜(有可能的話)

你點當然具有爭議性,只不過係唔係人人忙到抽筋,浪費咗嘅時間真係唔少有個將呢啲慳埋個時間自己手上嘢做晒最好就係用啲時間投入下自己嘅副業.

我以下係可以上返零四次時間處理嘅事

作者整理左一下從企業家朋友身上學到嘅秘訣:

打電話嗰陣,一邊走一邊郁整理下野整雪櫃摺衫

閂埋手機手機

回家嘅Treasure規劃明天嘅週三

等人嗰陣整理處理清單或者覆email

吹頭刷牙的時候,同時做深蹲活動

第九章耍卑鄙手段的消費殺手鐧(我雖然唔係好明呢個題目點解)

當個願意聯繫人物,維繫關係的人,這很重要試着為人們找到機會建立人物吧!

投資你的時間能量,有些時候也投資某些味嘅資金。

作者最大的興趣是閱讀,因為大量閱讀有時也想向別人推薦好書作者有一個效果好好小技巧如果遇到我喜愛嘅人,我成日會咁做,要知道施比受更有福

第10章為什麼要自我推銷?該怎麼做?

現實的殘酷是,除了你自己以外,沒有人有義務幫你宣傳。

第12章如何運用才能來賺錢?

我們應該找到願意發展成為事業嘅興趣:要能夠持續努力落去,就算規模成長都要唞吓更多創意時間努力起我哋也不會三三戰隊

成功嘅關鍵係善用資源你用你嘅人際網絡影響力會出乎意料

不要怕讓你嘅人物知道你在發展事業。在社會網站上發文,和每個遇到個人分享電梯簡報建立清單,分享你最新嘅進度

以我喺當中有idea嘅係:好簡單地想做個一個小小嘅工作盒,你拍低佢影低佢貼上去、莫因事小而不為,唔試吓點知啫?

重點就係,呢個係我問自己嘅問題將你咁嘅熱情,係乜嘢呢?有機會成為你嘅副業。無論係研究時裝,睇書做手工設計嘢,畫畫,學插畫等

第14章為什麼必須發展副業?實際上好處

你又係:

能對抗經濟嘅不確定性,特別是當今已經沒有所謂鐵飯碗

賺更多錢,讓你可以安心點每日咗我飲咖啡或者去渡假

你可以學習關鍵嘅技術,例如行銷銷售談判兩隻網絡文書軟件

副業的成本可以相當低,佢啱開始做網站卡片辦公室都冇

你可以將副業完全睇時間表入邊,好利用週末去做你嘅副業

好多你可以喺好多網站上面接自由折愛內容包括網站介紹書嘅封面設計咁等

作者講到,讀過牧羊少年奇幻之旅重點係所有嘅事都息息相關,正如羅馬書裏面講所有事都係,即使手裏便嘅工作好似好冇癮嘅部份,輸入資料都可以學到好多嘢

或者你有好正嘅idea去設計Apps因為怕寫程式去參加網上搵免費課程

有乜嘢好失去嘅呢?你做咗份工,房租都畀得起薪水加維持生活咁點解唔去創業?

第15章我們擁有無限的可能性

作者講到只要保持主動,包容,開放嘅態度,周圍嘅機會遠遠超出我哋嘅想像。要記得我哋會喺最好嘅時代,網路係你最好嘅朋友。有任何時間,任何地方任何人對話沙發上,唔使面對任何人,心知。

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论