珮妍媽媽🌱
珮妍媽媽🌱

我是香港人,女兒被評為自閉症及輕中度智障。自她未足2歲確診後成為全職媽媽,學習不同的知識協助她。十年間女兒帶領我走回內在丶重新認識自己丶有意識如實覺察當下丶找回生命的意義及力量,明白每個人的存在都如寶石般珍貴及價值非凡。喜愛分享自己的生命轉化丶對自閉症及智障的看法、輔助教養模式丶瑟谷教育理念丶非暴力溝通丶內觀及療癒心靈創傷的點滴。每個人都可以幸福!放下標纖及標準💓珮妍就是珮妍,一個自身完美的生命

廣東話語音分享|回到自己的愛

6/8/2023 Matters Lab Discord 夜話後分享感受

這語音檔是因為純粹想測試而錄下的。

因為@東加豆~豆豆一直想聽我的聲音,所以夜話翌日晚上突然間想試用手機的”錄音機”功能,錄低自己的聲音,好奇自己被錄下的聲音會是怎樣的,也想滿足一下豆豆。即興一次過錄了自己當下的感受,然後放在Google drive與豆豆共享,她電郵回覆說聽到了,並祝福我及家人。

今日看到毛毛及Mary說很想多聽廣東話,於是想~不如試錄一些廣東話語音配上白話文及文字,讓想聽廣東話的朋友可以重複播放,也不錯吧!

於是想試把給豆豆的語音檔放在matters文章內,發覺做不到。請教了九型人格~5側翼4(博學又反傳統分子~@孤立子),對他說我只有iPhone 6S,可以怎樣做。他的仔細截圖配上精簡文字,我學到了,,因此很興奮的分享。原來:

  1. 先在”錄音機”錄音,檔案是m4a,把檔案放在電話資料夾

  2. 在App store下載”m4a converter”(格式轉換工具)

  3. 把錄音檔格式轉換成mp3,把檔案放在電話資料夾

  4. 把mp3檔案上載matters文章

美麗的天空給我內心無限的空間感

於是,我把「第一次語音檔」與大家分享了!

內容完全是昨晚當下連結內心而說的,沒有草稿,沒有計劃,純粹表達活在那個當下由心而發的我^-^

我覺得回聽自己的聲音還算好聽的~XD

語音檔下我用文字記錄了自己的白話文,盼望能讓國語朋友知道我在說什麼~哈哈~^-^

(檔案名稱打成2923~由它吧~放下~就是完美)

欣~回到自己的愛7-8-2923

回到自己的愛~夜話感受分享

錄音內容~白話文記錄:

晚安👋🏻大家好!我係珮妍媽媽,大家可以叫我Catherine ,或者阿欣都得。

唔⋯⋯今晚好想講”啲咩呢”(什麼呢)?唔⋯⋯淨係想聽吓自己把聲其實究竟”係點嘅”(是怎樣的),錄”咗”(了)音之後一陣聽番自己把聲,究竟會有”乜嘢”(什麼)感覺呢?我都覺得”好”(很)好奇,”同埋”(及)覺得好興奮。

“琴晚”(昨晚)覺得自己”喺”(在)Robert”嘅”(的)夜話裡面,”同”(與)Derek”同埋”(與)阿Lam“傾偈”(談話)覺得好開心,超級開心,覺得好盡興,同埋覺得自己喺當下裡面,真”係”(的)好自由自在去做自己,每一刻想講”嘅嘢”(的東西)都”係”(是)真係發自內心去講出嚟,”冇”(沒有)用到腦裡面嘅思考,真係呢一刻”我就係咁”(我就是這樣)嘅感受,”呢一刻”(這刻)我”就係”(就是)想講”呢句說話”(這句說話),”呢一刻就係我”(這刻就是我。我覺得感覺”好唔同”(很不同),覺得好舒服、又好開心、好喜悅、好平安,覺得原來做自己,愛自己,”就係一件咁簡單嘅事”(就是一件這麼簡單的事),一件可以”咁”(這麼)令人興奮、既平凡又非凡嘅一種感覺,覺得好療癒之中,又覺得好奇妙囉!

“生命俾我嘅每一刻嘅經歷”(生命給我的每一刻的經歷)都讓我”而家”(現在)覺得開始好滋養。縱使我覺得而家我感覺我個額頭嘅傷口都係好痛好痛,我嘅身體裡面有好多嘅反應令到我都有好多嘅情緒啦,或者係一啲矛盾呀掙扎,但係另一方面又覺得好⋯⋯好榮幸可以有呢個身體去感受每一分每一刻”帶俾我嘅”(帶給我的)感覺。我覺得自己係一個原來都好高敏嘅人,”而家”(現在)我先知,因為以前係⋯⋯”我諗都係”(我想都是)一個成長必經⋯⋯就係⋯⋯當時我係⋯⋯細個嘅時候選擇咗去⋯⋯麻木”咗”(了)我嘅感受啦,”到而家當我經歷咗咁多咁多年之後”(到現在當我經歷了這麼多年之後),加上珮妍”喺”(在)呢十幾年裡面,”我同佢”(我與她)一齊成長,一齊轉化,”一齊去番翻去”(一起回到)自己心裡面嗰個嗰份原本已經有”嘅”(的)愛裡面,”係”(是)覺得特別感動,”同埋”(以及)特別珍貴。我都”唔知道”(不知道)可以用”咩”(什麼)形容詞去形容,但係”呢”(這)一刻”真係”(真的)所有”講嘅嘢都係”(說的東西都是)我心裡面心裡面好真摯好深處裡面想”同”(對)自己講一聲:「好多謝你呀!好多謝你”嘅”(的)存在!好多謝你”喺呢個空間裡面”(在這個空間裡面),讓我聽到我自己嘅聲音,讓我好好地感謝我自己,一直陪住自己渡過”咁多咁多嘅每一刻”(這麼多的每一刻);亦都好感謝我嘅身體,一直無條件”咁”(地)去接受我⋯⋯所有⋯⋯無論係無識或者有意識嘅行動,我嘅身體都一直一直”冇出過一粒聲”(沒出過一聲),一直一直好默默咁支持我。

無論我食好多嘢令到身體覺得”好唔舒服”(很不舒服),”但係”(但是)身體都仍然”係唔會鬧我”(是不會駡我)。⋯⋯會用好多嘅感受去話俾我聽⋯⋯有”啲”(些)食物可能對我”嚟講係”(來說是)⋯⋯會有一啲反應⋯⋯“一啲唔係好舒服嘅反應”(一些不是很舒服的反應)⋯⋯唔⋯⋯另一邊就好大嘅好敏感嘅感覺去”俾”(給)我有一啲好不一樣嘅體驗,另一方面又有”啲”(些)衝突就係個心想去讓自己去快樂,好想去透過食好多”唔同嘅嘢”(不同的東西)去令自己”搵番一啲”(找回一些)好開心”嘅”(的)回憶,或者係一啲好⋯⋯感覺好滿足好愉悅慨一啲時刻。

唔⋯⋯食完之後⋯⋯“食嗰陣時”(吃的時候)好滿足嘅⋯⋯食完之後呢⋯⋯可能又會覺得感受到身體裡面嘅不適啦⋯⋯唔⋯⋯都曾經懷疑過究竟我”係咪”(是否)一直”喺度”(在)”傷害緊”(正在傷害)自己呢?我”成日”(經常)都好想食”一啲嘢”(一些東西),”但係”(但是)食完然之後又會覺得”好唔舒服”(很不舒服),咁其實呢件事究竟”係做乜嘢架呢”(是做什麼的呢)?

唔⋯⋯但係我呢一刻又會覺得⋯⋯我就”放低呢樣嘢囉”(放下這件事情啦)⋯⋯“即係”(即是)呢一刻我想去食(吃)嘅我就去食啦,我滿足我自己。然後可能身體⋯⋯無論係覺得舒服或者”唔舒服”(不舒服)其實⋯⋯“嗰個又係”(這個又是)⋯⋯“喺嗰”(在那)一刻裡面我生命中”俾”(給)我嘅禮物,俾我嘅一種體驗,所以⋯⋯無論”係點”(是怎樣)⋯⋯都會陪住自己,我都會欣賞我自己每一個選擇,其實”都係滿足緊”(都是正在滿足),”同埋愛緊自己”(以及正在愛自己)。我”而家”(現在)覺得好似更加清晰更加⋯⋯自在⋯⋯“冇”(沒有)再,”咁”(這麼)怪責自己所做”嘅嘢”(的事)⋯⋯唔⋯⋯無論自己”係點樣做”(是怎樣做)、”做啲乜”(做什麼)、”做定唔做”(做或不做),我知道我嘅價值”都係唔會改變”(都是不會改變),我”嘅”(的)生命都”係”(是)一樣⋯⋯“咁”(這麼)珍貴⋯⋯咁非凡⋯⋯“同埋”(以及)值得為生命而喝采。

⋯⋯雖然係好痛呀⋯⋯肉體上好痛,但係心又有一份滿足、幸福、”同埋”(以及)平安,所以我”真係”(真的)好感謝所有所有人⋯⋯所有所有事⋯⋯成就呢一刻嘅我!令我可以體驗到生命中”嘅”(的)無常,生命中嘅所有所有感受,再回到自己嘅愛,多謝!(完)

感謝大家耐心聆聽我的感受!^-^

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论