Menuet
Menuet

Feel it

我感到憂慮的,不是香港的自主權會被北京剝奪,而是這項權利會一點一滴地斷送在香港某些人手裡

(编辑过)

上年年中有次同個大陸朋友吹水 平時同佢都幾好傾既 除左9up下天南地北 間唔中亦都會認真咁講下技術話題 但大家一路都無提起過2019香港社會運動 原因係佢無問代表佢無興趣知 而且我都亦都唔想向高難度挑戰

直到呢一次 始於都係要同佢格一次劍

我平時叫佢做隊長 佢叫又返我做長官 好能on9架 隔左咁L耐 整個對話其實我唔會記得全部 記得幾多就寫幾多啦

------

我: 隊長 下午好 有事匯報 我要撤退了 安排好了將會移民英國

佢: 我就是不明白 你們香港人為什麼要走?

我: 香港呢2年間既改變 你都知架啦 呢個已經唔係我熟悉既香港 我唔中意所以走

佢: 英國就有很好的生活環境了嗎? 再說香港有什麼不好有什麼對不起你們?

我: 英國好唔好 我無長時間住過 講真我唔知 我係帶住要冒險既心理準備去既 而香港我住左幾廿年 以前既香港到底有幾好 我係香港人我好清楚 而我走係因為我唔L想冒險係呢度繼續住落去

佢: 我大概知道你在說什麼 但其實你們還想怎樣? 香港已經好自由 但自由也有是限度 有底線的 你們要搞港獨 中央政府也是迫不得已才出手

我: 香港根本就無人話要搞咩港獨 以前無 宜家都無 歷史巨輪壓落黎既安排 我地亦早已經無奈接受左 回歸咁耐都相安無事 直到2014年佔領中環 亦係目標勁明確要求2017年落實真普選姐 無人話要搞革命 但即使只係咁既情況 當時梁振英條廢9已經比香港人完爆 完全唔L識處理 其實佢一早講過佢唔係搞政治既材料 所以當時都無乜人理9佢 佔領中環歷時幾個月 全程都係好和平 直到香港警察武力鎮壓 瘋狂掃射摧涙彈驅散 將香港變成戰場

梁振英條L樣後生嗰陣真係好L似葉繼歡 (ATV/RTHK)

佢: 什麼真普選又是奇怪 回歸前你們已經有什麼真普選去選港督了嗎? 如你所說 以前沒有 現在又為什麼要有? 英國管治期間不見得你們香港有多民主

我(呢條友心水清): 呢個好L簡單 你將自己代入果個年代既英國政府 要係香港推全民投票選舉有幾難姐? 但大陸政府堅持唔准 就係為左要阻止香港人初嘗試到真正民主既滋味 大陸政府心知一旦比香港有過真民主 以後就管唔到香港 其實呢樣野連我屋企樓下看更都知 所以無人話過要推翻大陸政府管香港 唔好老屈 我地只係要真普選 但呀爺就當香港人死既

佢: 好 就當你說的過去 那麼上次爭取不了什麼真普選 所以你們現在就乾脆搞革命搞獨立了 到處 打 砸 搶 我看新聞那些示威的在街上見人就打 商店都給打破槍掠 到處放火 還去佔據立法會 你別跟我說這也不是搞港獨啦 這也不算是暴動嗎? 這也不需要制止嗎?

我(已經進入狀態): 你身處大陸 你所知道既係大陸中央電視台制作比你地睇既特備節目 對於你地黎講 見到成條街都係人 混亂 摧涙彈 煙 火 水砲 個畫面好似好震憾 我相信再加埋史詩式既旁白 有聲有畫面 你地就信係事實 香港人就只係周圍破壞 搞緊港獨 是咪咁?

佢(一副智者表情): 非實時的報導 是否全是事實 我還是有自己的判斷力的 但至少有破壞 有搶掠店舖 有佔據立法會 這是不容否認的事實 另外我也是知道你們這次是以逃犯條例為藉口去發動的

我: 你都幾留心睇喎 但我跟你說 成個運動期間 係無一間店舖比人搶掠過 被破壞既店舖全部係中資公司 但都只係破壞 表達不滿 但無人衝過入小米度搶走過一部小米手機 示威者沿途經過既本地店舖 根本無担心過會被破壞 反而香港警察就比人捉到著住防暴制服走入間舖唔比錢拎走支水 仲吊9人 係街度見人就打既係香港警察 唔係市威者 運動中後期甚至有便衣警察假扮示威者放火燒地鐵站 呢d你唔會知 知亦都未必會信 既然係咁我都長話短說 逃犯條例係原因 唔是藉口 講真到左今時今日 大陸黎香港捉人走 異見份子d fd啦 我地已經唔會覺得太出奇 亦已經發生過 但淋病條L吊居然為左博呀爺一笑 整條咁野出黎 我吊你老味我地香港人一開始都只係和平上街遊行表達反對 都唔係好多人姐 200萬度啦 條8婆仍然口硬唔肯撤回 然後反對聲音日漸激烈 佢都仲視而不見仲想Kamcholia咁快快手通過 示威活動就演變為常態 直到721 831事件發生 香港變成警察國家 法治正式變成人治

200萬人上街 (scmp.com)

佢: 逃犯條例有什麼問題? 每個國家都有 再說 你們不犯法就沒必要害怕 我看不到要担心的理由

我: 舉個例子啦 係美國渣渣下車比警察截停 然後比警察用槍指住 落車 要面向地咁趴係地下 你覺得咁合唔合理?

佢: 嗯

我: 我都認為係合理 因為我踏足呢個地方之前 人地既法例就已經係咁 我覺得唔合理我就唔會行入去 但如果由聽日開始大陸既公安一夜之間都變成可以咁做 你又覺得OK嗎?

佢: 那不可能吧 這個權力的改變過大 也太過急

我: Eaxct7ly 呢條白L痴既逃犯條例 其實個難頂位係在於本身係功能垃圾 但意義非凡 旨在恐嚇全香港人 唔L聽話既 就至少可以係香港境內 所謂合法咁拉9你返大陸然後人間蒸發 而且由無到有 都係由淋病條L吊一手泡制 仲想make it happen overnight 佢都痴L7西線 講真 立法姿態大於實際 但對於香港人黎講 就正正係you are working on my last nerve

佢: 好的 那現在不就撤回了唄 還吵什麼5大訴求呢? 現在國安法也祭出來了 現在是不是很後悔當時沒有見好就收? 非得要中央政府好好教訓你們

我: 咁當初對香港人講 會保持50年不變 我地真係信架 我覺得鄧小平真係好有好有遠見 只要有夠長既時間 再不停咁溝淡香港人同大陸移民人數既比例 到時想推想改乜野法例 唔好話軟著陸啦 直頭係中出添啦 根本宜家就係習大大怕自己冧/死得早 唔夠時間比佢do something 而且又遇著個想年年考第一 厚顏無恥 但係又眼高手低既淋病 搞到而家個局面一發不可收拾 講真吖 呢d咩逃犯條例 國安法 係極度無L聊 其實我真係想講 習大大都係比淋病呃9左 以為喺真係有人想搞港獨 整埋呢啲咁野出嚟 又唔關搵錢事 又搞到得罪全世界 似乎想do something果個係淋病條臭hi先岩 習大大同我哋一樣都係受害者 至少從結果黎睇 搞到而家咁 我見唔到有邊個係贏家 夾硬我都諗到一樣既 咪就係益L左民建聯班躝癱 宜家香港立法會議員清一色變哂佢哋呢班忠誠的廢物 以後再無人阻住香港泵水返大陸架喇

佢: 哈哈 你這也太陰謀論了吧 別以為你想象的就是事實 你以為管治一個國家是你和我這等普通人能處理的事情?

我: 連憲法也夠胆修改 佢當然非池中物 佢要做皇帝 fine 但我唔會做佢既人民 Sor9ry先

佢: 然後你選擇逃避

我: 1997前香港出世既人 雖然血統上都係來自中國 中國只算係生母既身份 但自出世果刻就係英屬香港人 所屬國家就係英國 接受英國既管治 教育同生活 所以英國就係養母既身份 生於呢個時期既殖民地 歷史巨輪轆到黎 身份被迫轉變成中國籍 咁咪接受命運咯 回歸之後 香港人其實就等於反叛期既年青人 大陸呢位生母我唔識你㗎喎 一返黎無耐就要嚴勵管教 喂大佬你係乜水呀 結果個年青人咪離家出走咯

佢: 藉口多多的 你還不是一樣逃避

我: 我係英屬香港人 我既精神同歸屬感都係英國培養出黎 我回歸我自己既祖國 我無錯 再講 今日既香港已經變成只係一塊硬件 一個無左香港人精神既土地 我係離開 而唔係逃避 你不停咁話我逃避 fine 我就配合下你 我宜家係逃生

佢: 你那麼肯定在國外的生活比香港好? 中國一直大力支持香港的發展 香港只會愈來愈富裕呀 我真搞不懂你們在想什麼

我: 寧為雞口 無為牛後 你講到錢 ok 又再講吖 你知唔知乜野係東江水? 香港每年都要比幾十個億同大陸買水 貴L過電油 水咋喎吊你 大咩力咩支咩持姐 收皮啦

佢: 什麼東江水我倒是不知道 好吧 那麼我祝福準備逃生的你 在國外生活愉快 放下對中國的不滿吧

我: 我都想澄清 我地唔係憎中國/中國人民 講真習大大其實都只係讀書唔多亂9咁黎想過下皇帝引 最仆街既就係以梁振英同淋病為首既成班香港狗官+民賤聯成班躝癱 前港督彭定康講過「我感到憂慮的,不是香港的自主權會被北京剝奪,而是這項權利會一點一滴地斷送在香港某些人手裡。」呢番說話我既解讀係 作為跨越2個朝代既香港官員 本來就係要清楚表達比領導人知道 香港特區應該點樣去管治 香港人既底線係邊度 習大大唔L識就預左 吊你689同777呢2條契弟唔L夠胆出聲代表香港人同呀爺講唔好亂黎不特止 仲屈9我地搞港獨? 梁振英條沐咀就cap左5000萬後收埋 而淋病條儍西我真係好有理由懷疑佢係精神病康復者復發 都唔L知佢想點 除左佢想係歷史上留名 其實已經成功左 到世界末日都會有人記得佢 本來只係博表現 點之呢條世界級既屎橋 幾個月之間將香港變成焦土 呀爺我比個地方你管 你老味呃9我仲同我玩到爛9哂 呢d擺明就係失職啦

有病就去睇醫生啦好心 (twitter.com)

佢: 就結果來說的確比以前差

我: 肥彭都估唔到既係 香港淨底既自主權 司法制度 最後係比淋病以柯爛屎沖廁式一野沖9走哂 但我地其實都有樣野要多謝佢一聲既

佢: 你指由她”失職”而引致外國開放新的移民政策給香港人?

我: 沒有共產黨就沒有新中國 無淋病就無咁多人決定移民

------

大致上係傾過呢d内容 有少無多 自己睇返都覺得好L嬲 香港呢班狗官成班都係仆街黎

真係好L肉酸 (LIHKG)

P.S. 食屎啦死黑警

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论