Menuet
Menuet

Feel it

手臂既延伸 蝴蝶效應

2014年11月26日 香港警察朱經緯警司 當晚於旺角執勤時用警棍襲擊一名途人而受到社會關注 及後罪名成立被判入獄成為罪犯 堅要坐監

【朱經緯毆棍】一刀不剪重播揮棍片 - YouTube

睇返呢單野發生既時間 以成段社會運動黎講 係好初期 遊行示威既都仲係行行企企吊下淋病叫佢食L屎 仲未有任何衝激行為 但成班警犬就已經郁手打人

其實以朱經緯呢d老屎忽 清唔清到場佢唔會care 亦唔係火遮眼要發洩 佢話碌棍係手臂既延伸 我認為係佢既真心意思

其實我明明地既 係佢地既認知當中:

  1. 我都係做野 為市民服務
  2. 係大事大非面前梗係不拘小節
  3. 幾廿年都係咁做野 你地唔L係宜家先話我唔岩下嘛?

由佢地狗屋上上下下既委屈又谷9氣眼神 都估得中中地架喇

呢單野之後 再整多劑暗角7柒警犬 又再判罪成 大陸即刻嬲豬叫大波驊做野 以後法庭點判由呀爺話事

呢單野特別之處 係香港係果段時間 司法制度仍然未被大陸插手破壞 仲係香港人所相信既一套香港法律 而稍後時間大量泛民立法會議員因為代香港人發聲表態後相繼被判入獄 都係因為相信香港仲有法治做最後底線 點知原來係無左 都係始於呢單野 點醒左呀爺但香港人仍然繼續發L緊夢

而香港既法治就變成今日 「球證、旁證、足協、足總、足委,全部都係我的人,點同我打呀?」既局面 仲衰能過少林足球既係 連現場觀眾都係佢地既人 即係小粉紅白痴藍絲 簡稱紅白藍 信政府 撐政府

信政府 打4兄 (medium)


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论