Menuet
Menuet

Feel it

What is the one thing about this country that bugs you the most?

(编辑过)


Robert De Niro - Taxi Driver (1976)

主要係因為呢套戲係1976年上映 所以就被吸引左去睇

撻著位唔少 睇到一半 就聯想到另一套戲 Joker(2019)

的士佬對住塊鏡起勢咁 You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? vs Joker拎住支槍對住電視跳舞 呢下想話唔係抄都無人信喇吊 Anyway一直心目中既神級痴線佬戲 原來幾廿年前已經咁足料拍過出黎 而且重點更在於 的士佬既發儍原因只係失眠+失意+失戀 所以就要搞場大龍鳯 好L寫實 最岩feel

反而Joker既史詩式悲慘身世同遭遇 起碼整返場核爆先夠做啦 但片尾最後一個scene果下 又真係好L治癒 好anti-social既symbolic 第一次睇完之後我已經估大陸唔會比呢套戲上

造反因為有理 理係指理由 而且個理由係政府比出黎

 "I got some bad ideas in my head." 呢句即時令我聯想起淋病呢條痴線婆 以為遇到大粒墨事件整條逃犯條例出黎please呀習大大 結果咪含L咯 咁L有型撤咩回姐 辣殺

呢個國家令我最困擾既係乜野?

國家既概念 對於香港出世既正常人黎講 係英國 香港由英國管治既時間比起共慘黨既歷史早&長得多 先唔好計西環果班(假扮?)忠誠的廢物 我真心唔明點解香港會有咁L多白痴藍絲小粉紅 唔扯咁遠住喇

我既答案係 做乜當日搞割讓香港果陣 簽得果99年架?

P.S. 我一開始以為戲內個中女就係Jodie Foster 之後先知原來個o靚妺先係 初初學睇戲係咁上下

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论