甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《開心做義工,腦袋順便告一天假》

28 Aug 2019, Wed (Day 90 晴 Xela, Guatemala )

吃過煎香蕉早餐之後返學, 但覺得好肚餓, 所以在途經的麵包店買了一個包做早餐 (Q3), 如常返學放學食午餐, 今日下午的通粉午餐都幾啱胃口, 我發覺最近自己食多左好多野, 真係好大鑊。 

跟出發去墨西哥的Oscar道別後本來想要溫書, 但力不從心, 其實應該是因為人太懶散, 唔知點解讀極都唔入腦, 於是索性瞓個晏覺, 抖足精神去踢波(我應承左Mona去做義工,同小朋友一齊踢波)。 我預設鬧鐘17:25響鬧, 不過原來係set左上午5:25。還好17:50時我自己彈起身醒左, 急急腳行去Quetzaltrekker搵Mona。 一切預備好就出發踢波, 咦...呢邊街道我完全未去過, 估唔到都有人工草地場喎呢到。 雖然第一次踢波, 仲要對住成班活力充沛的小朋友, 但其實又幾好玩喎。小朋友同阿sir都好sweet, 結束後佢地會逐個講再見同擁抱先走架。

之後返到去有新菜式喎, 不過係外賣的pachu de papas同pan (pan即係麵包), 我覺得都可以, 仲食左隻蕉添, 真誇張, 但到而家我都仲木未開始溫書, 我係咪應該趁早放棄。


已用:Q3

Q3 食早餐唔夠飽要食麵包

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论