甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《放輕鬆》

6 Sep 2019, Fri (Day 98 雨 Xela, Guatemala )

唔知係咪人老左, 發覺自己好易忟, 今日覺得老師逼我重覆做的功課題目, 我居然好忟, 覺得呢的可以自己溫, 點解要逐個詞語講, 於是開始忟, 我話返去當功課做, 而家唔想上堂時間做, 請佢轉教estar的用法 (我覺得教grammar重要過教詞語)。

所以放學Alexandra 問有咩搞時, 我都決定出去, 我地約左3點出去, 又係去cafe chachita, 叫左朱力加一袋餅 (查字典明明寫磨菇), 之後再行陣就回去了。



Q19 coffeand cookie @ cafe la chachita

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论