甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《終於100日之Momostenango 》

8 Sep 2019, Sun (Day 100 晴->雨, Xela -> Momos ->Xela, Guatemala )

今日約左Alexandra去Momostenango, 7點幾起身, 8點麥記門口等。 我地首先行去minerva bus station, 話咁快就問到邊架車去Momo。

呢程車搭左1個鐘頭20分鐘(Q7)。 到左之後, 我地跟住人潮走向巿集, 賣0既都是日常吃的用的, 至於衫褲衣飾就...好少。 

之後我地決定先去Riscos de Momostenango, 本來我有提議行過去的,因為地圖顯示只需行11分鐘, 但Alexandra引述老師話行去好危險, 於是堅持搭tuk tuk (每位Q5, 我見只係Q5就算照比), 但其實大家都認為一的都唔危險, 仲要三分鐘到。

而最勁係...原來嗰的石山係一眼見晒, 我忍唔住問人係咪只係得呢的, 佢答係呀得呢到。我地兩個都忍唔住"O"左咀, 行程唔係就咁完呀?

於是我係google map睇下有咩發現, 原來附近仲有個墳場,我忍唔住問Alexandra有無興趣望下,好彩佢有, 不過其實都很近, 呢到的墳場果然好colorful!

參觀完我地就行返去mercado了,我地先在街邊買了炸雞及薯條 ( Q9),再去左museum之類0既地方坐低食。

食飽再行, Alexandra搵到佢鍾意的blanket, 叫價Q500, 我覺得貴, 但明顯佢好鍾意, 最後Q450 成交,最奇妙係Alexandra唔夠現金, 敊叔竟然因知佢在el Portal讀而唔收錢住, 明天到學校先收, 佢就咁打包左張毯比佢攞走。

之後再行多陣就搭車返去 (Q14), 今次仲快,一個鐘頭10分鐘已經到。於是我順手係mall買左意粉, 諗住整多次雞肶意。 點知去到mercado買雞肶時已關門, 最後唯有喺雜貨店買蛋同lemon, 再去le torre買蕃茄洋蔥香蕉同瓜, 就咁返去煮簡單意粉及熱檸水。


已用: Q41.75


Q2 Bus to momos (alexandra比Q12,尚欠Q2)

Q5 tuk tuk

Q2 toilet (Q1 /person)

Q9 一件雞加薯條

Q14 bus to xela (Q7 each)

Q1.8 意粉

Q2 雞蛋

Q1 lemon

Q4.95 蕃茄洋蔥蕉瓜

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论