IF
IF

此 Matters 帳戶已停用,請勿加入。如有興趣閱讀我的文章,請前往: https://www.patreon.com/herrfung Medium 累積超過一百萬 claps 嘅廣東話作者。小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。

北角演義(七)

星期五,中午時份,廣州office。

廣州某廣告公司嘅account servicing team正在非常落力咁,sell緊佢哋嘅「驚世idea」。我同小如就則住頭、似懂非懂咁睇緊佢哋「表演」。

小如係我喺廣州office嘅「Rachel」。應該咁講,佢位高權重過Rachel。小如係公司喺中國嘅head of marketing,睇晒成個大陸嘅marketing。好多時候,大陸嘅孖襟,我只係負責睇strategic development同埋budget;落場砌嘅嘢,一般都係小如負責。

話雖如此,但係公司嗰套「香港上市大過天,大陸聽命於香港」嘅企業文化,令到小如雖然位高,但仍然需要聽命於我。不過,我對佢其實都好客氣,所以我哋關係都唔錯。

由於廣告公司班人係喺度sell緊我哋去製作一個十五分鐘嘅「公司特輯」,然後喺央視播放,所以負責記錄片部份嘅編劇好努力咁,幫我哋公司塑造一個「不屈不撓嘅業界巨人」形象。唔係佢講我都唔知,原來我哋公司對電訊業界貢獻良多、Simon應該係中國電訊業嘅不倒巨人、引領住中國電訊業呢條「巨龍」衝出亞洲、邁向國際。

雖然呢個「中國電訊業嘅不倒巨人」上個星期先俾我發現,佢連GPS、GPRS同EDGE都未識分。總之,如果將佢成個presentation中嘅「巨人」用「撚樣」代替,觀感就fit晒。

我見小如已經忍笑同埋暗中反咗幾次眼,所以示意佢cut鐘。喺一大輪嘅「拜托」同埋話別之後,我哋終於送走咗廣告公司嘅人。

「你哋香港電視劇成日講嗰句咩『吹水唔抹嘴』,最啱形容呢班人;」小如伸一伸懶腰。我呢一刻先知,外表有幾分似江美儀嘅佢,原來身材唔錯。「我哋真係咁勁的話,幾時輪到中移動同聯通!」

「點解招惹咗班咁嘅人?」要我晨七咁早死上嚟廣州,就係睇呢幾條茂四含吹舐啜拋篩磨擰揈(標點前後十七個字有十個係動詞,我愛廣東話),你最好俾個滿意答案我。

「唔關我事㗎!」小如一臉無辜。「係黃生call我,話有個朋友介紹佢識嗰喎!仲話個編劇條橋好好,叫我叫你參考吓喎……」

原來又係想出風頭……不過講真,我唔太擔心呢壇嘢,因為只要俾個價佢睇吓,佢自然嚇到鳩都縮埋。呢壇嘢,只會停留喺冇米粥嘅狀態。

「差唔多食晏時間喇,」小如望一望表。「不如我去買你最鍾意嘅叉燒飯,然後我哋慢慢撐下檯腳吖!你變咗心喇!呢排成日冷落我……」

「你做乜學埋Rachel講嘢嘅口吻呀?」我唔會中呢啲伏㗎。「你兩個家陣好friend呀?」

「哈哈哈!玩你唔到𠻹!都唔好玩嘅!」小如好頑皮咁笑。「我去買飯喇,照舊半肥瘦叉飯可樂?」我點頭。

小如去咗買飯,正好等我去「交水費」、然後扯返飛煙。我知廣州office禁煙,但我亦知道,就算我喺度煲鴉片,佢哋都冇人敢出聲。

當我正在吞雲吐霧之際,我部「癡呆 650」響起。我一睇,係Simon。

當年伴我闖天涯嘅「戰友」Treo 650;我經常兩部喺身,一公一私。

「點呀Simon,有乜幫到你?」我問佢。

「廣州啲嘢搞掂未?」佢問返我。

「傾完喇,佢哋有個……」當我正想brief佢之際,佢截停我:「傾完就即刻落嚟珠海,呢邊有嘢傾,快!」然後佢收咗線。

佢就係咁撚樣,冇頭冇尾拋低一句,我就要跑狗咁追電兔……

呢個時候,小如拎住我最愛嘅某店叉飯同埋可樂返嚟:「有得食喇!」

「食鬼食馬咩,Simon急call呀!」我執書包準備走人。「我要即刻落珠海呀!」

「吓,又嚟?!」小如詫異。「食埋先走都唔得?」

「唔得呀,佢講到咁急!我走喇!」我邊著褸邊答佢。

「有辦法!我車你出長途巴站,你喺我架車度食!」小如提議。

「都好!行啦!」身如柳絮隨瘋飄……呢啲叫宿命。


小如車到我去長途巴士站,我已經食晒盒飯 — 我唔係浪得虛名㗎,當年跑記者,我有個紀錄:喺修頓中心嘅麥記買一個魚柳飽餐加大碼、一路行一路食,未出到入境處大樓就已經連飽帶薯條可樂隊晒!

不過估唔到,七年後上晒位,都仲要表演呢套「雜技」……

上咗去珠海嘅豪華巴,由於車程都成三粒鐘,正好等我補眠一吓。

瞓咗唔知幾耐,突然胃痛醒咗;可能係食完就一直坐,消化不良啩。我喺個公事包度、攞咗盒鎂奶片 — 呢年幾以來,如果唔係個袋長期袋住呢類OTC藥物,我諗我打咗柴好耐喇。

食完鎂奶片,坐直咗個人等佢易啲落格,之後我再瞓返。

巴士去到珠海,我落車,但個胃都仍然係怪怪哋……仲有啲痛。唔理得咁多喇。

我見到嚟接我嘅小冰同埋司機,於是上咗車。

「黃生同郭總喺office?」我問小冰。

「唔係呀,佢哋有事去咗中山;」小冰答我。「叫我陪你食飯呀。」

又係咁撚樣!次次搵親我就十萬火急,去到就唔見人;家陣佢真係當我食飽飯等屎屙咩!我都好多嘢做㗎!

「其實你唔使專登陪我食飯㗎!」我同小冰講。「你一陣夠鐘就可以放工;你都有屋企人要陪㗎。」

「唔緊要啦,食餐飯,唔會好嘥時間啫!」小冰甜甜一笑;其實呢個女仔真係幾甜。

於是我哋返咗酒店settle down,順便喺佢口中套吓料,睇吓Simon今次又開邊範 — 原來又係電話鋪:今次係四個喺中山嘅鋪,兩個喺「電訊街」,其餘兩個喺中山elsewhere。還好我哋係做電訊嘅,如果做棺材的話就不堪設想;試問你見過人買到通街棺材鋪、然後自己打自己未?

自從返咗呢份工之後,我嘅人生觀亦都隨之而改變。而家,當我見到啲媽媽拎住碗飯、追住佢哋個仔女餵飯嗰陣,我唔單止唔會感覺煩厭,仲會感同身受𠻹!其實我咪又係做緊啲咁嘅嘢,只不過唔係餵飯,係追住我個徐志摩(隨處屙)嘅白痴老細、周圍幫佢抿屎啫……

晚飯時份,我同小冰去咗香爐灣畔嘅一間小館食飯。呢間小館係我喺珠海嘅最愛飯店,冇我哋班老細最鍾意嘅鮑參翅肚,供應嘅係地道嘅廣粵小菜。但係今晚同我講乜都冇用,我個胃仍然罷緊工,所以都係「點到即止」。

「做乜今晚你食咁少嘢嘅?」小冰關切咁問我。「呢啲都係你最鍾意嘅餸喎!」

「我個胃唔舒服咗半日;」我答佢。「可能食晏食得太急啩……」

「成八點幾喇,咁夜我幫唔到你買藥喎……」佢有啲擔心。「你有冇帶藥喺身呀?」

「有,食緊㗎喇;」我唔想佢太擔心,於是提起精神。「可能要食多一兩次先有效啫!食嘢啦!我仲未食夠㗎!」

晚飯後,叫司機先兜咗小冰返屋企,然後返酒店。臨瞓前食多次鎂奶片,希望瞓醒冇事啦。


星期六。

第二朝起身。個胃都仲係有啲「淵」,不過再冇胃氣脹嘅感覺,都叫做好啲啩……

換好衫、食咗個light breakfast,我過咗郭總office。

「Alan你個胃冇事吖嘛?」郭總問我,應該係小冰話佢知我唔舒服。

「仲有少少痛,不過冇大礙。」係囉呵,香港人十個有九個胃病,你同人講你有胃病,冇人會當你有病。

「你日做夜做,陰陽失調,陰衰就會胃痛㗎喇!」郭總突然華佗上身。「你要好好調理吓身體喇!」

陰陽失調又唔見你帶幾條女俾我採陰補陽?!

返大陸做嘢,另外一樣聽完笑吓就算嘅嘢,就係中醫術。中醫術固然唔係流嘢,流嘅係講嗰個。喺大陸,十個著咗十三個(即係有三個有多個一條秘方)識中醫,仲要有「家傳秘方」。

「嗱!呢度有啲『理氣丸』;」郭總遞咗盒類似古裝片嗰啲「九花玉露丸」嘅物體俾我。「早晚食一粒,調理好個腸胃就唔會有事㗎喇!」

佢仲斟埋杯茶俾我,我唔好意思推佢,於是啪咗一粒「九花玉露丸」,心裏暗暗禱告,希望呢粒唔係「豹胎易筋丸」。

值得一提嘅係,喺郭總office入面,最好嘅除咗小冰之外,就係佢啲普洱。郭總係普洱迷,每次喺佢office傾嘢,佢都會拎啲成幾千人仔一餅嘅靚普洱出嚟招呼我哋,仲有專人不停沖茶。佢啲普洱,沖三四次水都仲係咁濃郁。

啪完丸,我同佢吹咗一陣水。佢亦都有問起我對佢個「offer」考慮成點;其實我心嗰句同口嗰句一樣:我仲要時間考慮。始終,長駐大陸工作,都唔係我嘅priority。

吹咗大約半粒鐘,我老細施施然蒲頭。於是我哋出發去中山睇鋪。

坦白講,呢啲鋪對於我嚟講,睇一間同睇一百間都冇乜分別。個個都話自己個位最靚、個個都話自己間鋪係「龍頭鋪」,但係個個都想賣盤甩身離場。老老實實,真係咁好撈嘅,我踢你都唔走啦!仲會賣盤益我咁筍?!既然咁旺,點解你間鋪個APRU咁削嘅?

睇完鋪,成班人去咗中山某golf俱樂部嘅中菜廳,擺檯「傾偈」。

然後一傾就六七粒鐘,傾到晚飯時間!點解你哋傾親嘢都係咁蹉跎光陰嘅?正正經經嗱嗱淋傾晒佢唔得嘅,係都要傾吓食吓飲吓吹吓,搞足大半日,都唔知為乜……你哋冇屋企人嘅咩?

還好,下晝小冰都過埋嚟,悶極都仲有條女俾我撩吓。如果可以再同佢閃咗去遊樂場玩就好喇……


晚飯,慶祝時間。

其實今次真係值得慶祝,因為對方點都要喺律師樓搞合作協議,所以今日傾好嘅嘢,都係握手作實。終於有一次,我唔使花時間幫佢執手尾;真係值得慶祝!

但係我又俾人灌酒。大陸另外一樣我最反感嘅事,就係啲人唔會理你嘅死活,係咁灌酒。我都講明我個胃唔舒服啦,仲係咁灌!啲仆街夠膽死連「飲兩杯以毒攻毒好得仲快」咁折墮嘅嘢都夠膽講出口,硬係唔驚生仔冇屎忽嘅!

好彩小冰之前買咗支哇哈哈酸奶俾我墊胃啫……希望冇事啦。

食完飯隊完酒,差唔多十點,Simon先開口話要同其他兩個老總去澳門「傾嘢」,叫我走先。

每次班老細話去澳門「傾嘢」,我都諗起呢個場面。

屌那星!你早啲出聲,等我返酒店執嘢搭夜船返香港唔得嘅!係都要我喺度瞓多晚、浪費成個星期日朝早……


凌晨四點。

我胃痛到醒咗!呢次堅痛,似乎係胃抽筋,唔講得笑……

我起身食多粒鎂奶片,然後半坐半瞓咁捱到天光;我決定,搭最早船返香港睇醫生。

臨走前,我飲咗杯鮮奶。通常,飲完奶我都可以止痛一兩個鐘,夠時間俾我返香港去養和睇急症。

點知今次似乎冇效,我喺船上嘔返晒出嚟。

船到達港澳碼頭,我勉強撐起身體上岸,但已經唔可以企直個人。入境時,個入境主任見我滿頭大汗,問我有冇事?我勉強答咗佢一句:胃痛。

過咗關,我行緊去海關檢查嘅方向嗰陣,終於不支倒地。

(待續)


本故事人物及情節如有雷同,實屬巧合。
CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论