Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣幫助燒燙傷康復 Reiki Helps Burns

靈氣幫助燒燙傷康復 Reiki Helps Burns

今年,我叔叔的房子著火,燒傷了他的臉。 他在醫院的ICU住了幾天。 我問我的阿姨和表哥我是否可以開始每天給他遠距靈氣治療,他們接受了。 我開始請大天使拉斐爾和靈氣天使和上師們幫助我的叔叔,並開始每天遠距靈氣治療。 事故發生大約三週後,我接到了叔叔打來的電話,感謝我所做的一切,更重要的是我告訴他“我做了什麼” ,我在向天使尋求幫助,並且每天都在向他發送遠距的靈氣療愈。 他告訴我,醫生每天都進來並說:“你的康復非常棒。 我們從未見過燒傷患者像您一樣康復得這麼快。 這是一個奇蹟。” 多虧了靈氣的治療,我叔叔的臉上沒有任何被燒傷的跡象。 真是奇蹟!

作者姓名:

保拉·達奇


延伸閱讀:

《中醫就是學習陰陽之術》

《關於扁鵲脈法》

《針灸與傳統信仰的關係(上)》

《治療的心法》

《學習脈理的重要性》

《清热解毒,退燒消斑的-金汁》


Reiki Helps Burns

This year, my uncle was in a house fire, which burnt his face. He was in the hospital in ICU for a few days. I asked my Aunty and Cousin if I could start sending him distant healing every day, which they accepted. I started asking Archangel Raphael and Reiki angels and masters to help my uncle and started distant healing every day. I received a phone call about three weeks after the accident from my uncle thanking me for what I had done, and more to the point “what did I do?” I told him that I was asking the angels for help and was sending him distant healing every day. He told me that the doctors kept coming in every day and saying” Your healing is amazing. We have never seen a burn victim heal as fast as you are. This is a miracle.” Thanks to the healing of Reiki my uncle has no visual signs of having been burnt on his face. What a miracle!

Author Name:

Paula Darch

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论