Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

《我不配》

《 做人唔好ff太多之當我們學會愛之後》續集

靈感取自老闆得獎及周杰倫我不配,忽發奇想,同時希望老闆早日覓得老闆娘一個。😊雜不甩乜都寫,多多支持,thank you for support .


本故事純粹虛構



.

💛我不配1


這街上太擁擠 太多人有秘密 玻璃上有霧氣誰被隱藏起過去

妳臉上的情緒 在還原那場雨 這巷弄太過彎曲走不回故事裡


這日子不再綠 又斑駁了幾句 剩下搬空回憶的我在大房子裡

電影院的座椅 隔遙遠的距離 感情沒有對手戲妳跟自己下棋


還來不及仔仔細細寫下妳的關於

描述我如何愛妳 妳卻微笑的離我而去


這感覺 已經不對 我努力在挽回

一些些 應該體貼的感覺 我沒給

妳嘟嘴 許的願望很卑微 在妥協

是我忽略 妳不過要人陪


這感覺 已經不對 我最後才了解

一頁頁 不忍翻閱的情節 妳好累

妳默背 為我掉過幾次淚 多憔悴

而我心碎妳受罪 妳的美 我不配


這街上太擁擠 太多人有秘密 玻璃上有霧氣誰被隱藏起過去

妳臉上的情緒 在還原那場雨 這巷弄太過彎曲走不回故事裡


這日子不再綠 又斑駁了幾句 剩下搬空回憶的我在大房子裡

電影院的座椅 隔遙遠的距離 感情沒有對手戲妳跟自己下棋


-


2021年12月27日,AK剛出席完一年一度的盛事,新城勁爆頒獎禮,再一次成就解鎖,獲得新城勁爆人氣偶像,AK捧著獎項,駕車回家,時間已是凌晨三時多,播著周杰倫的我不配。


這感覺 已經不對 我努力在挽回

一些些 應該體貼的感覺 我沒給

妳嘟嘴 許的願望很卑微 在妥協

是我忽略 妳不過要人陪


妳默背 為我掉過幾次淚 多憔悴

為我心碎妳受罪 妳的美 我不配


〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️


剛剛得獎,怱怱感謝生粉,有刻衝動想公開致謝一直在他背後默默支持他的老闆娘,一直向外宣稱這幾年專心事業不談感情事的AK,已在今年生日2021年10月16日之前覓得老闆娘一位,剛好事業在搏殺期,不是適合公開拍拖的時機,花姐語重心長地提醒,AK唯有欣然接受,好不容易才有著今天這一小點的成就,ak不想功虧一簣,只好先委屈著自己女朋友,拎起手機voice message給那個地下老闆娘。


「啱啱同成班兄弟慶功,而家先揸車走咋,你瞓咗未?我過嚟搵你。」


好快,老闆娘就應左AK。


「好呀!🐒你上嚟呀!我都未訓,密碼係1234,你知你幾冇記性,我哋順便後補慶祝聖誕。」


聖誕?入左行之後唔好話慶祝聖誕節,生日,就連訓教都冇時間,好左老闆娘夠獨立,拍拖依幾個月,都好體諒,就連生日個日都係得夜晚小小時間陪老闆娘,簡簡單單咁同我一切江爸爸同媽媽喺屋企打邊爐,成個聖誕,由平安夜開始一直到一月一都有job,難得今晚有小小時間,可以二人'世界,AK望住手機苦笑左一下。


「咁快嘅?我頭先上網搵到我哋入戲院未睇曬嗰套戲可以一齊睇埋佢。」


老闆娘保持佢開朗嘅笑容開門畀ak,可能見到AK有D攰,又有D黑面,都係唔好問咁多,AK入去坐低除鞋,再除低頂kyubi橙色冷帽,仲有件橙色kyubi hoodie,停頓左一陣。


「老闆娘,我冇預備到聖誕禮物。」


粗心大意嘅AK直接表達,一嚟冇時間,二嚟,自己都唔知買乜嘢送畀女朋友。


「你拎左個新城勁爆人氣偶像,就已經係送畀我嘅最好聖誕禮物,新年禮物,就等你拎叱吒最受歡迎男歌手,有冇信心先?江𤒹生。」


老闆揀得嘅女仔,梗係要有番咁上下先至同ak相處到啦。


「有呀!」AK係梳化企起身,好快咁錫咗老闆娘一啖。


「我想沖個涼,有啲攰。」


AK行左入廁所,掙扎緊,叱吒個日拎獎公唔公開自己拍拖,多謝女朋友?鬼叫自己身負重任,係mirror副隊長,呢個時候魯生力捧自己,入行都係要出名,要上位,企係人前面,一直係目標,魚與熊掌,手心又係肉,手背又係肉,如何抉擇?連同女朋友入戲院睇場戲都要前後腳走,又要分開走,每次都睇唔到個結局,AK開水龍頭兜頭淋自己令自己清醒,向後撥一撥頭髮,如果自己不是江𤒹生 Anson Kong,那有多好?



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论