Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

結局一

妳同皮皮選擇去旅行抖一抖,你哋去咗好多地方去咗日本著和服,之後再去台灣,而家咪去咗韓國囉!


「寫完未呀?快D啦!」妳催皮皮。


「就得啦!等多一陣啦!」


「快啲鎖上去啦!」


「一齊鎖先靈㗎!」皮話。


「男人老狗信呢啲嘢嘅!」妳笑。


「妳係咪想死呀?今晚想死?」皮之奸笑。


皮皮係真係想生仔,佢每一晚都好努力。


「抖一晚啦!好攰!」妳真係有D攰。


「好啦!我都唔想妳攰。」皮皮除件嬲嬲住妳。


「係雪呀!」


「妳几時嫁比我呀?妳都肯同我生bb囉!」皮皮問妳。


「係你晚晚夾硬嚟咋!我冇話肯㗎!」妳笑。


皮皮拎隻介子出嚟,皮皮幫妳帶咗。


「咁都得呀你?」妳笑。


「應承咗㗎啦!冇得反口。」皮皮kiss妳。


-


玩咗几个星期,你地返咗香港。


妳沖完涼出嚟抹緊頭,皮打梗机。


「老公呀!快D冲涼啦!」妳一边抹頭。


「好呀!妳快D吹头啦!唔係一陣凍親呀!」皮打机。


妳入房吹頭,見到同ak以前隻扼放咗係枱面,妳收返入自己个柜桶入边,櫃桶入面仲有一份報告,係几年前嘅驗身報告:Can't get pregnant,妳用鎖匙鎖返個柜桶。


之後妳收到ak wtsapp


「過幾日出show幫我上屋企睇下啲貓!」


「好呀!」

是否刪除訊息?是


Ak wtsapp完妳係車拎住你個平安符睇。


詩蕾買完兩支水上泥,ak拿拿聲塞返入去。

「搞乜呀?」


「冇呀!等你咋嘛!」ak开支水飲。


「你送比我條手鏈,好令!」


「梗係啦,特登揀比你。」


「係咪買糧比芝麻呀?之後你幾日都唔喺屋企。」詩蕾met ak。


「唔洗啦!我叫咗媽咪買,肚餓啦,去食飯。」


詩蕾想拎纸巾,見到个平安符。


「做咩有啲咁嘅嘢喺度嘅?」


「我表妹去日本求畀我㗎!几令呀可?」


皮係客廳打打下机收到wtsapp名稱顯示Regen

「Frankie;好耐冇見,有D掛住你;得閒飲野!」


「Yes.long time no see !」


之後皮皮刪除此联络人。


妳吹完頭行出嚟


「老公呀!快D沖涼啦!」


「知啦!老婆。」皮皮kiss妳一啖。

。。。


「兩個人一切要坦白架嘛!要包容接受;每個人都有过去架!既然过左去点解唔接受?」


「我呃你係因為我愛你。」


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论