Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

《我不配

cha 2


我不配2


老闆娘見AK沖完涼出嚟,好開心咁食住朱古力叫AK坐過嚟一切睇埋個套未睇哂嘅電影,今晚嘅AK同平時好唔同,好靜,靜到老闆娘都有啲唔知點,AK份人有啲大男人,又唔可以一野踢爆佢,唯有求其搵啲話題。


「好肚餓呀,有冇嘢食?」


AK好熟路咁入廚房搵下有咩食,雖然只係一齊左半年,AK都成日上嚟過夜,自己年紀唔細,都30歲仔,老闆娘細自己幾個月,難得搵到個好女仔,又夾,大家已經認定左大家,係時候好似ian同frankie咁定落嚟。


「你想食咩呀?雪櫃有碟剩左嘅意粉同雞翼,你自己開微波爐叮熱佢呀。」


「見唔見到呀?洗唔洗幫你?」老闆娘係個廳到嗌入去廚房。


「睇到啦!你唔洗理我!」


AK唔係好中意啲造作又要氹,又嗲嘅女仔,同老闆娘咁嘅相處方式最舒服,第一,自己冇耐性亦冇咁嘅時間去同一個要氹嘅女仔相處,第二,太细路女既女仔傾唔到計,亦都食唔住自己,意思係有時好似甩繩馬嬲咁,唔識得收返自己返嚟。


「我今日睇到有報導你個篇開擇偶條件嘅報導,乜咁坦白?」老闆娘係AK等叮熱食物嘅期間,繼續嗌入去廚房。


「講乜嘢話?聽唔到?個微波爐有啲嘈。」


「我係話你公開擇偶條件,要靚,同自認有D大男人咁坦白呀!」老闆娘嗌入去。


「有乜叮完出嚟先講,好嘈呀!」


「哦,好呀!」


幾分鐘後,AK拎住碟意粉出咗嚟,爬左啖,坐低係梳化,望一望老闆娘。


「你頭先話乜嘢話?」


「我話依篇報導呀!」


「邊有人自認大男人,仲有膚淺,笑死我。」老闆娘拎部手機出嚟開比AK睇,完全唔介意AK收埋自己。


「公司唔準我公開拍拖,咁做掩人耳目呀嘛,花姐話偶像派,公開拍拖,fans會流失,有幾好笑姐?」AK啜左一條意粉落肚,再望下食梗朱古力笑得好開心嘅老闆娘,幾攰都一掃而空。


「哈哈哈,你咁做,引死D妹妹仔fans,識睇梗係睇留言,個個爭住認嘈要做你女朋友。」


「嘈得嚟同我溝通到,又唔係一味9嘈,係我lost control個陣又食住我,好似杯冰水咁淋息我,適當時候就靜靜地聽我講嘢。」AK一個好不屑嘅樣啤下老闆娘,不屑自己比條女笑。


「你講緊我呀?」老闆娘Q住AK隻手锡左AK塊面一啖。


「你覺得仲有第二個咩?喂,做咩頭先係廚房見到烟灰缸有烟?我依幾日都冇上嚟,你又唔食煙,how come?」


「今日班friend上咗嚟開party,我有wtsapp話你知。」


「係咩?我唔知嘅?完全冇睇到,有男仔?」AK有D不滿黑黑地面。


「有呀!我都有wtsapp話你知,仲send相比你,可能你忙,睇完唔記得覆。」


ak開電話睇,又真係有喎,又係自己抵死,已讀不回,冇得發脾氣。


「幾多條仔呀?」


「自己睇相啦,三個咋嘛,仲有幾個女仔fd,全部D中同,下次介紹你識。」老闆娘擺粒朱古力係AK個口。


「你又唔係唔知我最憎食甜嘢,中同?由細玩到大?你頭先唔係着到咁呀?」AK由上而下望住老闆娘着住依套粉紅色t 同個條好短嘅粉紅色睡褲。


「係呀,識咗十九幾年永遠冇火花嗰啲呀,痴線,緊係唔係喇!依套睡衣嚟架,食完未呀?幫你洗左佢喇!」


「算你啦!」AK比左隻碗老闆娘。



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论