Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha39


快樂時光過得特別快,Ak完咗三曰假期,正式投入返忙碌嘅工作,今日嘅工作係出席調教你mirror記者會。


「我出門口啦!」Ak 執下個袋,係咁易整下個頭,帶返頂帽,返公司先化妝整頭整返令仔樣。


「有冇帶漏嘢呀?」妳係房嗌出嚟。


「有呀!」


「咁你仲唔拎?」妳出咗廳見多Ak幾面。


「拎唔到妳擺入袋。」Ak 講嗰陣冇表情,而家嘅Ak識得氹下人咁。


妳笑咗,唔知點解出自Ak把口特別好笑,Ak見妳笑,好有成功感。


「條頸咁多咖喱雞,實比花姐插死。」妳睇梗自己啲傑作,暗笑。


「咁妳又整?」Ak戚咀笑望住妳。


「妳話得我先整咋,而家話我。」


「妳問唔問都整得架啦。」Ak錫妳一啖面。


「放心啦,我會話俾佢哋聽我食物敏感,叫化妝姐姐搞搞佢。」


「唔好啦,用姐遐膏極速幫你搞搞佢,比人睇到唔好睇啦!」


一陣比記者見到,又有新聞做。

妳求其幫Ak儘量姐一姐。


「好過乜都冇整叫做。」妳望一望,都姐到七成,放心D。


「出門口啦!」Ak見妳個擔心樣唔知笑好定嬲好。


「anson!亅妳叫住Ak


「做咩呀?我太…」妳末等Ak講完,kiss咗佢咀,AK捧住妳塊面,成分中先放開,Ak舔下自己咀唇。


「真係走啦!」Ak比多個飛吻妳之後山門。


-


Ak返到公司,第一輪化妝嘅係Ak,ian,皮皮。


「bro,見唔見花姐?」Ak問ian。


「唔見喎!做咩?有急事揾花姐?」ian好奇Ak咁急揾花姐做乜。


「冇,問佢拎返五百蚊。」

冇錯,就係演唱會發脾氣扔低個500蚊。

江少爺記到而家。


「吓?anson Kong,你會唔會太無聊?」ian一面冇奈。


「你第一日識佢咩?」皮皮笑。


「anson Kong ,你想拎返500蚊咩?」花姐突然殺入。


「花姐,可唔可以比返500蚊我?」Ak真係問花姐拎返500蚊。


「你唔好咁核凸啦!你係一個好有氣質嘅artists。」祖祖出現話吓Ak。


「hi!祖祖,long time no see!亅大概因為要預備上鏡,Ak而家回復活躍mode。


「調教完冇幾耐咁快打回原形。」祖祖冇好氣。


「祖祖,你調教多佢幾次,佢真係好煩。」ian笑。


「喂!anson Kong,條頸咩事?」花姐出名眼利。


「花姐,年青人血氣方剛嘅錯。」Ak唔打算呃花姐,何況呃唔到。


「死仔,姐咗仲睇到,作死,一陣叫化妝姐姐搞搞佢。」花姐拍Ak頭。


「知道花姐!」


花姐同祖祖出去打點下。


「anson kong,你唔係又出去食快餐呀?」ian係Ak耳邊問。


「妳呀嫂,食你個死人頭。」


「比你嚇死,一陣完咗,有冇野做?」ian問Ak。


「冇呀!食飯?」ak知ian問得一定有嘢。


「係呀,就係想約你。」


「一陣完左先諗地方。」


「呀!」Ak又大叫。


「搞乜呀又?」ian問


「我個500蚊。」


「你算啦anson kong!」ian比佢激死。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论