Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha71


要多謝現實嘅姐妹(即係故事入面嘅安安),幫我解開心中的迷惘,仲應承咗一個係到識嘅朋友,寫故事心唔會再痛,我同自己講寫出嚟就會好😂😂😂但係寫到依篇都係仲痛,大概係過去一種傷害,大家一切加油!聽住我首主題曲野孩子一路寫,會喊,你明,多謝你明白我,但我知道life must go on !多謝陪我自肥😂但係對唔住呀!我喊咗😭😭😭😂😂😂


--


由細到大,妳因為缺乏安全感,一直都希望搵一個保護妳嘅人,妳要行係佢後面,但係经歷咗咁多嘢,妳終於知道自己要嘅係乜嘢,個D妳以為係保護,其實係傷害,妳要嘅係安全感,偏偏捉住個D自以為比到妳安全感嘅男人,但係其實傷得妳最深個個就係佢哋,妳要嘅係一個比到安全感妳嘅男人。


安安成日都話妳,妳係咪犯賤,需要安全感偏偏搵啲畀唔到安全感妳嘅男人,妳呀而家開始要對自己好D唔好再搵南哥type . Plz。


「咩话?你講乜話?」妳一時load唔切皮皮講嘅野,因為冇人同妳講過呢啲嘢,就算係屋企人都冇。


「我係話我點會扔低妳一個人呀,啤啤?」


「你想去邊呀?洗唔洗返屋企休息吓?」


「我地就咁樣行吓。」雖然係冇目的咁樣9行,冇嘢講,但係咁樣同皮皮9行好舒服。


「其實會唔會有記者影到?」妳周圍望。


「影到都冇乜嘢呀!我地又唔係D乜不正常關係,妳驚影到比ak知?」皮皮講得自然。


「痴線,我有你,仲邊得閒諗佢?我怕你比花姐罵咋。」妳知平時花姐都管得几嚴,拍拖唔先通知,比人影到嘅話就大獲。


「我依D係mirror冇乜存在價值嘅人,都唔會有人想報導啦!報導al會唔會有新聞價值多D?」皮皮講依句嘅時候,睇得出有D唔開心。


「都话你跳舞好charm囉!」妳知道佢唔开心。


「妳覺得好睇就夠啦!」


「你知唔知呀,我覺得我搵到啦!」妳拖住皮皮再Q住佢挨落佢膊頭。


「搵到乜呀?」


「一個會保護我嘅男人同時又會比到安全感我嘅男人,細個嗰陣,我老豆成日唔返屋企,一係就扔低我係人屋企唔理,於是大個我同自己講,我一定要搵一個保護我嘅男人,一定要企係我前面,於是不斷搵同一類型嘅男人,細個睇古惑仔睇得多啩,不斷就係搵陳浩南個type,

我以為我可以做到佢哋最後一個女人,以為嗰啲就係安全感,但係最後發覺係唔work,經歷咁多嘢之後,我先發覺我需要一個適當時候出現喺我身邊嘅男人,永遠唔會扔低我嘅男人,嗰個就係你。」


「妳依D係童年陰影喎!我有冇咁大能力架?」皮皮唔想講一啲好行嘅說話敷衍你,但係佢會做出嚟。


「你覺得呢?」妳笑。


「見你笑得咁開心,應該都得嘅我。」皮皮最中意見到妳笑。


「我諗我以後都唔會再睇古惑仔,因為我已經搵到個個行係我前面嘅男人,但同時又會係後面take care我嘅男人。」


「妳係咪同我一樣壇數愈來愈高架?點解我一句都聽唔明?」皮皮唔係唔明,而係佢都唔想妳再提D唔开心嘅嘢。


「點夠你呀?大師?」


「喂!有車呀!啤啤!」皮皮拖住妳。


妳就係要一個拖妳過馬路會take care妳嘅男人就係咁簡單。


_

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论