Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>



Cha81


「D曬幸福嘅嘢就唔好問啦!我地依到好多單身狗架嘛!不過我今日同姜濤宣布拍拖,唔要牧牧。」edan拖住姜濤。


Edan為咗搶fo都一早係ig po定曬同姜濤D相出嚟,希望將視線轉移係佢哋度。


「你...行開呀,見一個愛一個。」姜濤雖然唔知咩事不過都應該係大獲嘢,佢同edan識咗咁耐當然有默契。


呀哥有難点可以唔幫。


edan雖然唔知呀嫂到底而家其實係邊個呀嫂,不過都做D嘢搶下fo救佢哋一命,成功搶fo嘅edan成功令視線轉移咗,lokman鬆一口氣。


「田田,你點可以咁?見移思遷。」al都加入幫手扮嘢搶edan。.


「佢地D三角关係成日都咁複雜。」ian拎支咪笑。


大家心諗,頂得幾耐得幾耐啦,再問就真係仆街㗎啦!ak爆炸㗎喇!记者影完一輪,lokman見係時候拉隊走再唔走一陣就走唔到㗎喇。


「各位傳媒朋友,時間差唔多,我地今晚再見啦,我地都要預備一下今晚表演。」镜仔好礼貌同记者道別。



返返酒店房,大家已經感覺到花姐股殺氣。


「frankie,你出嚟,有野同你傾。」花姐叫咗frankie出去。


「anson Kong ,一陣到你。」花姐再講。


Ian心諗兄弟幫你哋唔到啦。


「要傾不如三個一齊傾。」ak寸寸貢。


「anson Kong 你而家教我做嘢呀?」花姐炳ak,之後就同frankie出咗去。


Frankie跟左花姐出去---入左一間房


「frankie,可唔可以話我知發生乜嘢事?點解Anson Kong 女朋友會變咗你女朋友仲要畀人影曬相,我唔係反對你地拍拖,但係點解D关係咁混亂?」


Frankie一五一十將件事講咗畀花姐知,咁ak嗰啲梗係留返佢自己交代啦!始終佢唔想多事。


「你有冇諗過如果比傳媒踢爆佢以前同過Anson Kong 拍拖會點寫?」花姐依個問題真係好現實,人言可畏

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论