Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha65


原本妳以為妳會用好長時間先忘記到老闆,原來皮皮已經不知不覺咁走咗入妳心入面,又或者佢一直都係妳心入面,遇上對的人係依種感覺,有了你即使平凡卻最重要,有了你即使沉睡了也在笑。


妳整好D嘢入房睇吓皮皮,佢訓咗,訓得好冧,咀角向上笑梗,病咗仲係到笑,妳摸吓佢額頭,已經冇咁熱,真愛嘅威力,妳望住依個男人,以後佢就係你生命中最重要嘅男人。


妳出返廳,拎返本日記出泥寫。


陳瑞輝,四年前,如果你同我表白,結果係唔係一樣都會好似而家咁happy ending?


四年前,如果你唔係因為媽咪病走咗去,我同江𤒹生唔會因為咁様同佢食飯開始熟,最後我唔會選擇同佢一齊。


但係人生就係咁,你唔試,永遠唔甘心,你唔試,永遠唔會死心,人生永遠就係咁樣兜兜轉轉。


我哋應該好慶幸大家經歷咗咁多野,先一齊,太早一齊,我未必識珍惜你,多謝你,陳瑞輝。你係我嘅幸福,江𤒹生係年少無知嘅執著,我問自己係咪真係好愛佢?定係唔甘心?大概係出自女人嘅執著,唔甘心,以為一直等,佢會為妳改變?唔好傻啦,我同自己講如果佢真愛一個人,自然會為佢而專一,佢唔係冇改變,只不過佢唔會淨係愛你一個女人,佢只會為你作出少少嘅改變,咁樣已經夠啦,代表佢唔夠愛你,只係佢自私,佢知道妳愛佢多過佢愛妳,妳會一直咁等佢,所以佢放縱,當有一日唔再執着就會明白呢個道理,我係遲咗不過起碼都覺悟,好過有啲女人等咗咁多年乜都冇,好好彩我仲有你,感激我遇見,陳瑞輝。


----


江𤒹生,如果命運真係可以揀,如果人生真係可以再重新嚟過你會點樣揀?如果當初你冇參加全民造星,係唔係都會好似以前一樣?


年少多好,頑劣多好,以前你同班friend 一切冇憂冇慮咁夾band,你笑下我,我笑下你,講下粗口又一日,得閒出下mk ,做吓mk 仔,9叫吓,成班喂喂喂咁busking ,果一段日子嘅你先係最真實嘅你。


年少多好,貧困多好,一蚊積蓄足以快樂到,廉價結他抒發我暴躁,以前你做dancer雖然收入唔多,冇名氣,出街亦唔會有人識邊個係江𤒹生,但係嗰陣時嘅你我係最中意,你得閒彈下結他唱吓歌俾我聽,開心彈結他唔開心彈結他,唔似入咗行咁樣乜嘢,都屈埋係個心入邊,你覺得咁樣真係好咩?財富得到,但係冇咗自己冇咗嗰種快樂,你成日同我講已經搵唔番以前果種快樂,冇咗初心,你又有冇嘗試搵返自己嘅初心返嚟?


不甘安於封建制度裡,迷信上街真理會達到

,旗幟高舉,群眾聲討,不惜犧牲一切去上訴,權貴的想法太俗套,全民造星二嘅你,係最charm ,你幫兄弟出頭嘅義氣,為咗兄弟而黑面嘅性格,覺得自己係啱嘅就永遠企硬同花姐去嘈,依個你又去咗邊?我而家淨係見到一個要出名嘅江𤒹生,為咗迎合觀眾去扮可愛嘅江𤒹生,一個連公仔都唔鍾意嘅人,咁樣好咩?你開心咩?


朋友多好,一番爭執不會有被告,遊戲競爭不會記入腦,mirror未紅個陣,你地拍mirror go會有嗌交,但係你喺入邊話男仔呢啲小拗撬嚟嘅啫好快冇事,後來mirror開始紅,為咗新人獎,兄弟不和,又係點解?係咪一有利益關係所以事都會變質?因為比較,妒忌,個日同我閙交個個Ak我突然覺得好陌生,你竟然會懷疑皮皮同我上過床,義氣行頭嘅人竟然會懷疑自己兄弟,依四年,到底我同一個咩人拍拖?


你成日同我講Edan 已經好耐冇同你傾偈跟過你車,你又有冇諗過點解?有人嘅地方就會有是非,何況你哋仲要係12個人,仲要係喺五光十色嘅娛樂圈入面,邊有可能冇是非,冇小圈子?如果有得俾你再揀你會點揀?你會選擇有初心嘅你,定係而家有名有利嘅你?


只可惜生活是一堆挫折,只可惜生命是必須妥協,或者我哋都大個啦,係時候要行返自己嘅路,你可以放心追求你嘅事業,而我亦都搵到自己安穩嘅幸福,呢一篇係我最後為你寫嘅日記,以後我嘅日記入面只有陳瑞輝依個名。


多謝你依四年帶比我好多開心唔開心嘅回憶,多謝你曾經出現過係我嘅人生入邊,江𤒹生。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论