Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>

Cha27


老闆講得依句"睇我表演",妳知道依個大細佬又唔知搞乜嘢啦,老闆停咗一停,咪住,未齊人喎!兄弟之間可能真係有心靈相通,依個時候,門鐘響起。


「叮噹!叮噹!」


「我去開門啦!」ian行去開門。


「時間啱啱好!」齊到你地呀,係frankie,stanley,alton,jer同lokman,tiger,當然唔少得三位呀嫂。


「你地古古怪怪搞乜?」妳心諗老闆唔係想求婚掛?一定reject囉!佢太細,意思係佢年齡太細呀!


Ak行去插隻usb落電腦係電視播出嚟,電視係個白色柜中間,左右隔離係個玻璃柜,入面放在好多同老闆嘅合照,仲有老闆拎過嘅獎,同時亦痴咗好多即影即有合照。


「冇反應嘅?」ak好冇奈搞左五分鐘。


「你真係好蠢呀!都未開制!」tiger行去忍唔住出手。


「係喎!」Ak自己笑自己。


「你再唔出手,佢整到天光架啦!Anson Kong 你係咪低能架?」ian取笑ak。


妳心怯一怯,咁搞法,真係似求婚,大獲。


「陳卓賢,你兄弟搞乜?」安安好奇。


「一陣妳味知!」ian笑笑口答。


「一定又係到呃神騙鬼。」安安自言自語。


搞咗一輪,終於有嘢睇。


Ak行去熄燈,之後坐返梳化係妳隔離,其他鏡仔就坐係地下。


「plz...我係23號Anson,點解出名對我咁重要,每次企係D arists 後面我都會好唔開心,點解企前面個個唔係自己,點解我學咗咁耐都要企喺人後面,我好唔中意企係人後面個個感覺,依個就係我想出名嘅原因。」


係老闆casting全民造星嘅片,依段片係妳拍嘅,妳記得拍咗好多好多次,因為佢話要拍到最令仔先出街喎。


Ak拎住部机影妳留念一下


「得唔得呀?」


「至令仔係你啦!」妳冇好氣。


「隔離依個就係我女朋友!」ak拎住相机抱住妳自拍錄片。


「咪掛住玩啦!係咪要拍多個ver casting播?」


「妳答我先,我係咪好令仔?世界上最令仔嘅人係咪我?」ak講完kiss咗妳面一啖。


「可唔可以唔答?」妳扮反眼。


「可以!」ak不斷kiss妳


「依條友傻架!」妳指住Ak


「i love u!」ak咀咗妳咀一啖,ak講完就山左個镜頭。


镜頭一轉!


好啦,之後就係老闆嘅肺腑之言,自己拎住部相機自拍,睇個look似係調教你mirror時候錄,casual wear look,妳最愛咁樣嘅佢。


「hi,我係anson,入左camp好多日冇見,妳有冇掛住我?」鏡頭入面嘅佢有D唔自然,大概係要咁肉麻唔習慣?ak撥一撥頭髮接住講,「好快就係我地拍拖...死啦!唔記得咗幾多年。」ak數下手指「四年半,今年都係唔知有冇時間陪到妳慶祝,入咗行,好似miss咗好多節日陪妳,多謝妳一直以泥包容,同多謝妳做既一切,我拍依條片,係因為之後唔知會唔會同到妳慶祝,希望快D出camp見到妳。」ak作狀鍚個镜頭一下,露出一個寵愛既笑容,依個係對住女朋友嘅專屬笑容。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论