Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha62


「咳...咳...。」


妳都係返轉頭睇下佢好D。


「係咪凍啊你?」你幫皮皮com被。


「凍,好凍。」


「咁樣會唔會好D啦?」妳揽住皮皮。


「你咁樣唔退燒唔得架喎!」妳摸皮額頭仲好興。


「妳可唔可以唔好走?」病咗嘅皮皮先敢講出依句,人病咗係特別軟弱。


妳冇出声淨係攬住皮皮,皮皮都攬住妳。


病到神智不凊嘅皮皮,妳又点捨得離開佢,冇人照顧佢唔得架。


「啤啤,我中意妳,一直都係妳,妳知架!」皮皮錫咗落妳咀度。


因為病,皮皮先有勇氣講,但係講完甘快訓返,人地都未表態,壇數實在太高啦!

訓咗一陣,皮皮醒咗。


「你醒啦?我出去整返熱D粥比你。」


皮皮諗梗,头先自己係咪講过乜或者做过乜?好似有又好似冇?佢諗咗好耐。


「食粥先啦!食完食藥,應該會好D!不過額頭仲好熱!」妳用毛巾幫皮皮抹下。


「食啦!」妳遞碗粥比皮皮。


「咳,咳!」


「你咁樣都係等我泥!」


妳拎住碗粥,餵皮皮食,皮皮都冇再拒絕妳,一啖一啖慢慢食。


皮皮硬係覺得自己頭先做过D乜又記唔起。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论