Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha96


各人ig同tg即時出咗一段文宣佈"mirror正式宣佈解散"。


各大鏡粉都未能接受,群情洶湧,有粉絲甚至痛哭 及上街遊行絕食抗議。


而皮宝宝就選擇尊重皮皮呢個決定祝福皮皮同皮嫂。

-


佢哋幾個仲有job要做所以要留低整頭化妝。


「保重啦兄弟!」皮皮預備走。


行到一半,edan大叫住frankie。


「frankie!」


佢哋幾個一字排開喺度唱

一起走的那些路

徬徨或憤怒 回頭同樣感到

今天分開了的路途

明年壞與好 再共你互數

不需置身孤島


從前有你這一對手

不管幾高的對手

如同神隊友支撐背後

要往死裡拼 都不肯撤走

即使輸都不算醜

同場流汗更加爽快地流

被你推進過 非單打獨鬥


即使得分我只是零

曾同樣拼命 能贏回逆轉勝

一起分享過的熱情

長期沒有醒 你做我夢境

噓聲變出掌聲


全憑有你這一對手

不管幾高的對手

如同神隊友支撐背後

要往死裡拼 都不肯撤走


即使輸都不算醜

同場流汗更加爽快地流

被你推進過 非單打獨鬥


珍貴 彼此有相似傷勢

來年一起舊事重提


神的對手 比不起這一對手

如同神隊友支撐背後

默契早已有 即使各有各走

彼此擊掌一對手

迎來明日撒出的變幻球

做你的戰友 豬一般隊友


大家腦入面都一直load好多嘅回憶


「保重呀frankie。」佢哋几个大叫。


「默契早已有 即使各有各走!」frankie拍一拍自己心口佢覺得好感動~即係佢已經收到啦!


「記得揾我地呀!不見不散。」佢地几個一切叫。


「一定會架!」


就係咁樣frankie離開咗呢個門口

從今以後佢可以做一個平凡人。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论