Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha60


快樂嘅時光過得特別快,又係時候返香港,妳返到香港,要面對現實,妳奇怪點解皮皮依兩日都冇揾妳,wtsapp都冇一個,妳揾佢又冇應机,佢冇試過咁,咁多年都冇,妳擔心佢係咪發生咗乜事,妳好驚,好驚,個心好不安。


妳打比皮皮仍然冇人聽,咁多年皮皮都好有交帶,憑認識咁多年嘅默契,直覺話妳知佢發生咗啲事,於是妳飛的上去屋企搵佢。


「叮噹!叮噹!」


「邊個呀?」皮皮個頭贴住个退熱貼行去開門。


「陳瑞輝。」妳乜都唔理,攬住皮皮。


「做咩上左泥。」皮皮比妳依個舉動嚇呆咗,再望吓妳D行李。


「我好驚,你突然間消失咗,我唔知你做乜嘢事。」


「對唔住呀!我病咗,又可能做嘢唔夠訓。」皮皮摸下妳个頭。


妳行入屋,皮皮幫妳拎行李。


「啤啤,我未死喎!唔洗喊。」


「人地真係擔心你架!」


「咳!咳!」


「你點呀?」妳一边講一边摸皮皮額頭。


「咁熱架!你快D入房訓!睇你都未食野!我煲D粥你食啦!食完就好去食藥啦!而家呢入房訓一陣。」


「快D去啦!」妳推皮皮入房。


「知道啦!妳落机唔攰咩?」皮皮格硬比妳推咗入房。


「你理得我姐,食得叫你。」


入到廚房妳洗米。


妳諗返以前老闆拍mirror go去澳門返泥發燒嘅一點一滴,妳知道妳仲掛住佢,咁多年感情冇可能話放就放,如果老闆追返妳呢?不過應該冇乜可能,佢唔會;都係拿拿聲煲粥畀皮皮食。


-

「江𤒹生,起身食粥,喂!」妳拍一拍係床嘅ak,順便摸下佢頭睇佢退燒未。


「我係病人喎!係咪應該餵我?」Ak瞓到死死下既樣之後起身戚咀笑。


「自己食啦!我冇你咁好氣呀。」妳起身打算出去


「去边呀?」ak係後面攬實妳,唔比妳走。


「唔想妳走。」ak用兩隻手攬實妳下巴貼住妳膊頭拉妳坐係床。


依個大細佬真係頂佢唔順。


「你唔飲水咩?」

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论