Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha76


好快到咗第二日,尖沙咀samsung event場地。


酒店房休息中。


「演唱會之後,好耐冇試過咁樣12個人一切做嘢啦!」edan勁興奮。


「唔好同姜濤玩得咁癲啦!一陣比花姐話啦!」al提edan 。


「ak!」皮皮整完頭大方坐去同ak打招呼。


「bro!」ak扮冇野但心入面有條刺。


Edan佢地係床個邊玩得好开心,同皮皮梳化個边嘅氣氛差好遠。


「我有D嘢想同你講。」皮皮拎咗條鎖匙出嚟。


「做咩事呀?」ak原本玩梗电话抬頭望皮皮有咩想講。


「條鎖匙比返你。」


「點解佢D嘢會係你到?」ak真係著咗。


「我同佢拍梗拖。」皮皮簡而精。


「咩話?我當你兄弟你歐義嫂?係咪我打比佢個晚你地已經搞埋一切?」ak扯住皮皮件西裝衫領起身。


「食呀嫂!你有冇搞錯?」ak想郁手。


「陳瑞輝,你好中意食二手野咩?」


原本皮皮都冇打算理ak,諗住講完重點咁就算,

佢知ak份人,都冇打算同佢正面衝突,但聽到ak咁話妳,真係嬲!


「江𤒹生;你係咪男人?乜嘢二手嘢咁難聽?」皮皮扯返ak件衫。


「我係話我食過,你再食,咪二手。」ak係唔鋸。

兩個真係想出手。

平時斯斯文文嘅皮皮,真係好嬲!因為妳咁樣比ak侮辱。


Edan個边原本玩得好开心,見到咁即刻行去幫拖,如果真係打交嘅话,一定比花姐殺死。


Ian行去拉皮皮,lokman 行去拉ak。


「你兩個冷靜D啦!係都唔好係到嘈啦!出面又唔知有乜人经过,一陣比記者聽到又有新聞做,花姐到時插死你地。」lokman大声喝停你地.佢大约估到乜料嘅,佢同ak熟。


「兄弟依D打場交握下手就冇事啦!」edan完全唔知乜事架,只係想打完場。


Ian聽到edan呢句心諗今次仆街了!


「佢食撚咗我條女呀!握手?」ak爆炸,lokman制止佢。


「食咗几多次呀?有冇用呀?」


Ak依句一出全部靜咗,個個都用一副"唔撚係掛"嘅表情望住皮皮,除咗ian。


「你地唔洗咁望住我,我同佢係佢地分手之後先一切,就係咁,我冇野想再解釋。」皮皮講完之後就开門想揾個地方冷靜下。


皮皮嬲唔係因為ak咁話自己,而係因為佢咁話妳,佢真係著咗。


全部人仍然用一副"唔撚係掛"嘅樣望住ak同皮皮,到底搞乜。


「我去睇下皮皮,lokman你睇住ak唔好比佢亂泥。」Ian追出去,Lokman点頭。


Ak坐低左係梳化發脾氣扔低咗件西裝嬲係地下。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论