Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha54


過咗兩日,妳就離開咗香港,妳簡單wtsapp安安皮皮道別,其他事,妳諗住返到香港先處理其他事情,冇野重要得過自己身體同情緒,離開ak令妳學識愛自己,搵返自己返泥,依几年,妳都攰啦,係時候要比個break自己,離開一下都好嘅,調教你mirror而家又開始播,妳唔想睇,任何有關ak嘅嘢妳都唔想睇,唔想知,逃離一下,都係好事。


Mirror亦都愈來愈忙,各人都各自有工作,ak同皮皮雖然冇講D乜,不過兩個明顯係面左左,咁難得入完調教你mirror camp大家解開心結,唔通又再分化一次?


今日ak同ian有function係海港城,今日嘅ak特別靜,係化妝set頭期間全程只係低頭玩手機,幾乎冇出過聲,完全冇聊過陳仔傾計。


「喂!搞咩呀?Anson Kong?」ian好奇ak搞乜?


「吓?咩话?你叫我?」ak心不在言,比ian嚇一嚇先抬頭。


「我話,你搞乜呀?今日咁靜局,唔似你。」


「吓?哦,可能唔夠訓,依兩日訓得几个中。」ak个樣又真係又攰又殘又眼訓。


「'你係咪同呀嫂做乜嘢?」


Ak聽到依到心痛咗一下,眉頭一周。


「下?咩話?」


「我话你同呀嫂係咪做乜嘢?」


「就快出場啦,唔講住啦!」ak心情真係好差,差到連ian都唔想理。


Ian見ak咁亦唔多問,等ak要呻先呻。


-


妳係日本酒店房,同皮皮視像。


「我啱啱到咗,間房几令。」妳影比皮睇。


「熊啤啤,你咪食咁多雪糕去到日本,唔係返到嚟變咗個大肥婆幫你唔到。」皮皮笑妳。


「陳瑞輝。」妳啤住皮。


「講下笑啫。」皮皮即刻收聲。


「你點呀?而家搞梗乜?」


「拍緊it狗呀同lokman。」皮皮咳咗几声。


「飲D蜜糖水喉嚨會好D架!」


「得架啦!可能唔夠訓,係啦,妳玩得開心D,我都要做嘢先。」


「好啦!有時間就抖下!」


「我會架啦,熊啤啤,再傾呀!」


「bye。」


妳一直冇同皮講嗰日同ak講過啲乜,大概你想好好過完呢個假期先返香港處理番啲嘢。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论